Saltar al contingut principal

74860 — Activitats de centres d'atenció telefònica

    Aquesta subclasse comprèn:

    • Els serveis d'intermediació tècnica per a la relació amb el client i el servei a aquest per compte d'altri:
    • Centres de recepció de trucades, resposta a les trucades dels clients mitjançant distribució automàtica de trucades, integració d'ordinador i telèfon o sistemes de resposta vocal interactiva:
      • Formulació de comandes.
      • Subministrament d'informació sobre productes.
      • Atenció a les reclamacions.
    • Centres d'emissió de trucades, relacionades amb activitats de venda i comercialització dirigides als clients:
      • Estudis de mercat.
      • Comercialització directa.
      • Verificació d'adreces.

    Descendents

    Aquesta rúbrica no té descendents perquè pertany al nivell més detallat de la classificació.

    Correspondència amb CCAE-93 (ca)
    Codi Descripció Particions
    74833 Activitats afins a la distribució publicitària 2
    Correspondència amb CNAE-93 REV.1 (es)
    Codi Descripció
    74860 Actividades de centro de llamadas