Càmpings. Grau d'ocupació. Per marques turístiques i categoriesM RSS 

Catalunya. 2017
           2015           2016           2017
Grau d'ocupació per parcel·les   42,4   42,744,3
Per marques turístiques   
     Barcelona (1)   ..   ....
     Costa Brava   41,1   40,542,0
     Costa Daurada   43,6   44,948,9
     Costa Barcelona (*)   45,0   46,147,3
     Paisatges Barcelona (*)   37,6   39,338,3
     Pirineus   43,4   42,942,7
     Terres de Lleida   48,0   49,853,0
     Terres de l'Ebre   36,4   36,137,9
     Val d'Aran   15,1   17,915,8
Per categories de càmping   
     Luxe i primera   42,4   41,542,7
     Segona   42,1   43,145,1
     Tercera   43,4   45,247,9
Unitats: Tant per cent.

Font: Idescat, a partir de l'Enquesta d'ocupació en càmpings de l'INE.

(1) La marca turística Barcelona no disposa d'establiments de càmping.

Notes:

- A partir de l'any 2015 la marca Costa Barcelona incorpora també les comarques del Vallès Occidental i del Vallès Oriental.

- (*) Amb motiu de la creació de la comarca del Moianès, els municipis de Castellcir, Castellterçol, Granera i Sant Quirze Safaja (que formaven part de la marca Costa Barcelona), a partir del primer trimestre del 2016 passen a integrar-se a la marca Paisatges de Barcelona.

- Les dades del darrer any són provisionals.


Comentari

L'any 2017, segons dades provisionals, el grau d'ocupació per parcel·les en càmpings de Catalunya va ser del 44,3%, és a dir, 1,6 punts per sobre del valor registrat l'any anterior. Tenen un grau d'ocupació superior a la mitjana Terres de Lleida (53%), Costa Daurada (48,9%) i Costa Barcelona (47,3%). Per categories, mostren graus d'ocupació per sobre de la mitjana tant els càmpings de tercera (47,9%) com els de segona (45,1%).

Data de publicació:

Darrer període (2017): 6 de febrer del 2018.

Més informació a:

 Càmpings. Grau d'ocupació. Per marques turístiques i categories. Indicador de conjuntura econòmica. Idescat.

Altres indicadors relacionats T=Taula

Capítol Turisme
 Establiments hotelers. Viatgers, pernoctacions i grau d'ocupació T
 Establiments hotelers. Viatgers. Per marques turístiques i categories T
 Establiments hotelers. Viatgers. Per procedència T
 Establiments hotelers. Pernoctacions. Per marques turístiques i categories T
 Establiments hotelers. Pernoctacions. Per procedència T
 Establiments hotelers. Grau d'ocupació. Per marques turístiques i categories T
 Indicadors de rendibilitat del sector hoteler T
 Càmpings. Viatgers i pernoctacions. Per procedència T
 Càmpings. Viatgers. Per marques turístiques i categories T
 Càmpings. Pernoctacions. Per marques turístiques i categories T
 Càmpings. Grau d'ocupació. Per marques turístiques i categories T
 Turisme rural. Viatgers i pernoctacions. Per procedència T
 Turisme rural. Viatgers. Per marques turístiques T
 Turisme rural. Pernoctacions. Per marques turístiques T
 Turisme rural. Grau d'ocupació. Per marques turístiques T
 Visitants estrangers T
 Turistes estrangers. Per país de residència habitual T
 Turistes estrangers. Despesa declarada T
 Visitants estrangers (sèrie anual 2004-2015). Turistes i altres visitants. Per procedència T
 Turistes estrangers (sèrie anual 2001-2015). Motiu i característiques del viatge T
 Turistes estrangers (sèrie anual 2004-2015). Despesa declarada T
 Allotjaments turístics. Places T

Sou aquí: