Càmpings. Pernoctacions. Per marques turístiques i categoriesM RSS 

Catalunya. 2017
        Valor        Variació (%)
           2015           2016           2017           2015           2016           2017
Total pernoctacions   15.235,7   15.766,2   17.030,3   4,3   3,58,0
Per marques turístiques      
     Barcelona (1)   ..   ..   ..   ..   ....
     Costa Brava   6.621,2   6.969,4   7.517,9   2,5   5,37,9
     Costa Daurada   4.558,5   4.685,4   5.046,0   2,2   2,87,7
     Costa Barcelona (*)   2.297,4   2.234,0   2.407,8   ..   ..7,8
     Paisatges Barcelona (*)   93,8   99,3   104,2   ..   ..5,0
     Pirineus   1.067,7   1.142,6   1.242,5   5,4   7,08,7
     Terres de Lleida   56,5   56,6   72,9   17,8   0,228,9
     Terres de l'Ebre   494,7   521,3   573,8   3,5   5,410,1
     Val d'Aran   45,8   57,5   65,1   5,2   25,413,3
Per categories de càmping      
     Luxe i primera   7.917,9   8.185,8   8.771,5   4,1   3,47,2
     Segona   6.036,6   6.416,7   7.065,8   7,4   6,310,1
     Tercera   1.281,2   1.163,6   1.193,0   -6,6   -9,22,5
Unitats: Milers.

Font: Idescat, a partir de l'Enquesta d'ocupació en càmpings de l'INE.

(1) La marca turística Barcelona no disposa d'establiments de càmping.

Notes:

- A partir de l'any 2015 la marca Costa Barcelona incorpora també les comarques del Vallès Occidental i del Vallès Oriental.

- (*) Amb motiu de la creació de la comarca del Moianès, els municipis de Castellcir, Castellterçol, Granera i Sant Quirze Safaja (que formaven part de la marca Costa Barcelona), a partir del primer trimestre del 2016 passen a integrar-se a la marca Paisatges de Barcelona.

- Les dades del darrer any són provisionals.


Comentari

L'any 2017, segons dades provisionals, el nombre de pernoctacions registrades en càmpings de Catalunya va ser de 17.030,3 milers, dada que suposa un increment interanual del 8%. Per marques turístiques, la marca més freqüentada va ser Costa Brava, que va créixer un 7,9% respecte al 2016. La segona marca amb més pernoctacions és Costa Daurada, i va augmentar un 7,7%. Per categories, els càmpings de luxe i primera pugen un 7,2%, els de segona un 10,1% i els de tercera, un 2,5%.

Data de publicació:

Darrer període (2017): 6 de febrer del 2018.

Més informació a:

 Pernoctacions en càmpings. Per marques turístiques i categories. Indicador de conjuntura econòmica. Idescat.

Altres indicadors relacionats T=Taula

Capítol Turisme
 Establiments hotelers. Viatgers, pernoctacions i grau d'ocupació T
 Establiments hotelers. Viatgers. Per marques turístiques i categories T
 Establiments hotelers. Viatgers. Per procedència T
 Establiments hotelers. Pernoctacions. Per marques turístiques i categories T
 Establiments hotelers. Pernoctacions. Per procedència T
 Establiments hotelers. Grau d'ocupació. Per marques turístiques i categories T
 Indicadors de rendibilitat del sector hoteler T
 Càmpings. Viatgers i pernoctacions. Per procedència T
 Càmpings. Viatgers. Per marques turístiques i categories T
 Càmpings. Pernoctacions. Per marques turístiques i categories T
 Càmpings. Grau d'ocupació. Per marques turístiques i categories T
 Turisme rural. Viatgers i pernoctacions. Per procedència T
 Turisme rural. Viatgers. Per marques turístiques T
 Turisme rural. Pernoctacions. Per marques turístiques T
 Turisme rural. Grau d'ocupació. Per marques turístiques T
 Visitants estrangers. Turistes i excursionistes. T
 Turistes estrangers. Per país de residència habitual T
 Turistes estrangers. Despesa declarada T
 Visitants estrangers (sèrie anual 2004-2015). Turistes i altres visitants. Per procedència T
 Turistes estrangers (sèrie anual 2001-2015). Motiu i característiques del viatge T
 Turistes estrangers (sèrie anual 2004-2015). Despesa declarada T
 Allotjaments turístics. Places T

Sou aquí: