Càmpings. Pernoctacions. Per marques turístiques i categories
ValorM RSS 

Catalunya
 Total  Catalunya Costa Costa Costa Costa Costa Barcelona Costa Paisatges  Terres Terres  Luxe i  
 pernoctacions Barcelona Central Brava Daurada de Garraf Barcelona-Maresme (2012-2014) Barcelona (*) Barcelona (*) Pirineus de Lleida de l'Ebre Val d'Aran primera Segona Tercera
II/20174.382,70,0:1.711,71.568,1:::650,727,3229,7..171,2..2.238,31.845,0299,4
I/2017432,70,0:89,279,8:::128,25,7109,7..11,0..158,4203,271,1
IV/2016763,00,0:161,9225,6:::187,811,6139,0..25,6..312,6346,7103,8
III/201610.561,10,0:5.192,12.971,6:::1.246,754,8690,431,5321,852,15.625,94.242,2692,9
II/20163.693,20,0:1.460,11.292,7:::590,721,3176,512,2139,0..1.915,91.524,5252,8
I/2016834,80,0:185,3242,1:::207,113,2138,9..39,1..338,8378,9117,1
IV/2015733,70,0:140,0238,6:::196,111,4117,4..23,6..318,5295,6119,6
III/201510.298,70,0:5.003,22.946,5:::1.270,351,6648,332,7299,846,55.442,44.031,8824,6
II/20153.798,30,0:1.409,81.367,6:::630,224,4199,0..148,9..2.014,51.501,0282,8
I/2015401,80,0:80,561,9:::130,97,893,2......161,0180,160,7
IV/2014657,50,027,3129,9189,5::160,4::124,7..21,9..277,5285,994,1
III/201410.182,20,0104,54.889,03.044,6::1.158,7::623,726,5296,838,35.454,93.836,2891,1
II/20143.612,90,050,11.404,01.307,0::486,0::195,715,1152,2..1.857,11.445,7310,1
I/2014360,30,012,454,768,2::117,6::83,7..20,1..120,6184,854,8
IV/2013637,90,022,4126,7178,5::160,9::124,4..21,6..310,0274,453,5
III/20139.718,50,0107,94.965,72.594,7::1.127,9::600,019,3279,423,65.250,23.818,0650,2
II/20133.356,40,034,01.337,71.157,2::540,8::156,4..121,8..1.821,41.288,9246,2
I/2013580,80,018,9136,3112,9::147,3::125,0..35,3..212,4288,979,5
IV/2012528,50,021,8104,0125,2::135,5::121,3..16,6..240,2225,163,2
III/201210.160,40,0101,05.287,72.559,3::1.198,8::670,522,5269,251,65.062,53.992,81.105,1
II/20123.301,60,050,01.409,91.001,8::508,9::200,37,9120,4..1.684,91.297,4319,4
I/2012332,00,019,338,542,6::119,9::95,3..14,4..146,0142,143,9
IV/2011566,60,028,6100,7125,382,648,3:::159,2..19,6..254,2245,966,5
III/201110.001,90,0139,35.070,52.683,1374,9735,1:::665,715,4276,441,55.338,53.952,9710,5
II/20113.251,40,065,81.388,71.016,1176,9280,5:::209,48,9102,5..1.587,71.364,0299,6
I/2011309,80,019,047,136,451,337,0:::101,7..15,4..107,3153,349,2
IV/2010583,30,032,1100,0127,0105,447,0:::147,3..21,7..262,5257,063,7
III/20109.453,00,0144,74.904,82.304,4461,0724,6:::616,516,1234,252,05.018,33.769,3665,4
II/20103.125,70,080,71.338,7840,9298,3247,0:::213,67,895,5..1.636,71.249,8239,1
I/2010380,20,026,442,057,487,928,3:::121,1..11,7..194,8135,250,2
IV/2009547,20,025,1115,194,3112,050,0:::142,3..5,2..226,1262,658,6
III/20099.447,20,0150,74.960,82.261,4435,8729,0:::621,114,7230,549,04.944,03.862,1641,2
II/20092.994,10,057,91.318,0844,3215,3264,3:::202,35,987,6..1.501,91.256,8235,3
I/2009364,80,019,538,639,896,048,5:::107,1..13,1..177,1141,046,6
IV/2008479,20,017,095,273,698,452,3:::122,9..18,6..235,9194,249,2
III/20089.953,20,0137,65.296,12.302,4485,8829,3:::649,213,0217,243,15.151,94.111,7689,6
II/20082.867,40,046,41.343,4787,2236,3232,3:::160,64,969,4..1.457,31.186,6223,5
I/2008588,80,024,889,3135,1107,558,9:::149,0..22,4..265,4248,874,6
IV/2007558,60,028,1102,087,7130,051,6:::140,5..17,7..231,2270,756,7
III/200710.057,70,0133,35.170,42.459,8614,8760,5:::658,519,7195,657,75.190,04.051,7816,0
II/20073.221,50,049,51.461,8849,5272,8299,1:::219,96,177,0..1.527,11.432,9261,5
I/2007405,80,016,257,451,8126,039,9:::107,6..5,0..168,5193,044,4
Unitats: Milers.

Font: Idescat, a partir de l'Enquesta d'ocupació en càmpings de l'INE.

: No disponible.

.. La grandària de la mostra en aquestes marques turístiques no permet a l'Idescat facilitar-ne els resultats desagregats, per tal de garantir el secret estadístic.

A partir del primer trimestre de 2015 la marca Costa Barcelona incorpora també les comarques del Vallès Occidental i del Vallès Oriental.

(*) Amb motiu de la creació de la comarca del Moianès, els municipis de Castellcir, Castellterçol, Granera i Sant Quirze Safaja (que formaven part de la marca Costa Barcelona), a partir del primer trimestre del 2016 passen a integrar-se a la marca Paisatges de Barcelona.

Data de publicació:

Darrer període (II trimestre 2017): 1 d'agost del 2017.

Altres indicadors relacionats T=Taula

Capítol Turisme
 Establiments hotelers. Viatgers i grau d'ocupació T
 Establiments hotelers. Viatgers. Per procedència T
 Establiments hotelers. Viatgers. Per marques turístiques i categories T
 Establiments hotelers. Pernoctacions T
 Establiments hotelers. Pernoctacions. Per procedència T
 Establiments hotelers. Pernoctacions. Per marques turístiques i categories T
 Establiments hotelers. Grau d'ocupació. Per marques turístiques i categories T
 Indicadors de rendibilitat del sector hoteler T
 Càmpings. Viatgers i grau d'ocupació T
 Càmpings. Viatgers. Per marques turístiques i categories T
 Càmpings. Pernoctacions T
 Càmpings. Pernoctacions. Per marques turístiques i categories T
 Càmpings. Grau d'ocupació. Per marques turístiques i categories T
 Turisme rural. Viatgers i grau d'ocupació T
 Turisme rural. Viatgers. Per marques turístiques T
 Turisme rural. Pernoctacions T
 Turisme rural. Pernoctacions. Per marques turístiques T
 Turisme rural. Grau d'ocupació. Per marques turístiques T
 Visitants estrangers T
 Turistes estrangers. Per país de residència habitual T
 Turistes estrangers. Despesa declarada T
 Turistes estrangers (sèrie trimestral 2001-2015). Per procedència T
 Turisme dels residents de Catalunya. Viatges i excursions T
 Turisme dels residents de Catalunya. Despesa declarada T
 Turisme a Catalunya dels residents de la resta de l'Estat. Viatges i excursions T
 Turisme a Catalunya dels residents de la resta de l'Estat. Despesa declarada T
 Indicador de preus relatius del turisme internacional de Catalunya T
 Indicador de quota de mercat del turisme internacional de Catalunya T
 Població ocupada en el sector turístic. Per sexe i situació professional T

Sou aquí: