-Caracteritzar la informació d'origen estadístic o administratiu a partir de conceptes bàsics de l'estadística descriptiva.
-Fer ús de les prestacions de les eines ofimàtiques de tractament de dades i aplicar-les a l'elaboració de memòries o informes de gestió
Personal tècnic i administratiu de l'Administració de la Generalitat de Catalunya que s'ocupa del tractament i/o anàlisi de la informació quantitativa i que elabora presentacions de la seva gestió o activitat.
El curs pretén facilitar les eines bàsiques per descriure la informació numèrica basada en operacions estadístiques o d'origen administratiu, a partir de conceptes bàsics de l'estadística descriptiva, fent ús d'algunes prestacions del programari Excel de Microsoft Office i aplicant-les a l'elaboració de memòries o informes de gestió.
Metodologia: Sessions interactives de treball, combinant nocions teòriques senzilles amb desenvolupament de casos pràctics.
Únicament presentem els continguts del curs, calendari i horaris es vehicula a través de les unitats de formació de cada departament o organisme sol·licitant..
Certificat: A l'alumnat que assisteixi al 80% de les hores lectives i superi les proves que s'estableixin se li expedirà un certificat d'assistència i aprofitament.