Saltar al contingut principal

Població de 20 a 24 anys amb estudis de nivell secundari. Per sexe

Població de 20 a 24 anys amb estudis de nivell secundari. Per sexe Total
Catalunya Espanya Unió Europea-27
2023 79,1 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
2022 75,5 78,7 83,6
2021 77,9 78,8 (b) Ruptura en la sèrie temporal 84,4 (b) Ruptura en la sèrie temporal
2020 76,4 75,9 84,3
2019 73,8 74,0 83,5
2018 75,1 72,7 83,2
2017 73,6 71,7 83,0
2016 73,8 70,9 82,8
2015 72,4 68,5 82,3
2014 68,6 65,8 (b) Ruptura en la sèrie temporal 81,9 (b) Ruptura en la sèrie temporal
2013 64,4 63,8 80,9
2012 64,7 63,0 80,1
2011 62,6 62,0 79,6
2010 62,0 61,5 79,1
2009 61,6 60,3 78,7
2008 59,8 60,3 78,7
2007 61,7 61,4 78,3
2006 65,7 61,8 78,0
2005 61,3 61,8 (b) Ruptura en la sèrie temporal 77,5
2004 59,5 61,1 77,4
2003 60,8 62,2 77,0
2002 65,1 63,6 76,8
2001 65,4 65,0 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Unitats: %.
Font Catalunya: Idescat. Font Espanya i Unió Europea: Eurostat.
(b) Ruptura en la sèrie temporal.
(..) Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible.

Darrera actualització: 20 de febrer de 2024.

EPA

Aquesta estadística disposa d'una secció específica amb tota la informació disponible: Enquesta de població activa (EPA).

Nota metodològica

Percentatge de població entre 20 i 24 anys que ha completat com a mínim estudis de nivell secundari. Per a les dades a partir de l'any 2014 aquest nivell educatiu es correspon amb els nivells 3–8 de la Classificació Internacional i Estàndard de l'Educació (CINE-2011). Per a les dades d'anys anteriors es correspon amb els nivells 3–6 de la classificació CINE-97 (ISCED).

Tant el numerador com el denominador provenen de l'Enquesta de població activa de la UE (LFS).

L'indicador té com a objectiu mesurar la proporció de la població que és probable que compleixi els requisits mínims necessaris per participar de manera activa en la vida social i econòmica. En els països europeus, la finalització de l'educació secundària superior s'aconsegueix després de diversos períodes d'estudi, d'acord amb els diferents sistemes educatius nacionals.