Turisme rural. Marques turístiques M

Turisme rural. 2016 Marques turístiques
Viatgers (milers) Pernoctacions (milers) Grau d'ocupació per habitacions (%)
Font: Idescat, a partir de l'Enquesta d'ocupació en allotjaments de turisme rural de l'INE.
Notes:
- Per tal de millorar la fiabilitat estadística, la desagregació territorial per marques turístiques es calcula amb uns estimadors especials per petites àrees.
Aquesta metodologia no garanteix que la suma total sigui exactament el resultat del conjunt de Catalunya segons l'estimador clàssic. Les discrepàncies són, en tot cas, de poca significació.
- Amb motiu de la creació de la comarca del Moianès, els municipis de Castellcir, Castellterçol, Granera i Sant Quirze Safaja (que formaven part de la marca Costa Barcelona), a partir del primer trimestre del 2016 passen a integrar-se a la marca Paisatges de Barcelona.
Barcelona .. .. ..
Costa Brava 89,6 282,8 27,5
Costa Daurada 27,2 71,5 16,1
Costa Barcelona 29,2 88,1 24,9
Paisatges Barcelona 47,0 126,8 20,3
Pirineus 151,1 420,9 20,1
Terres de Lleida 32,9 73,8 20,6
Terres de l'Ebre 15,7 40,8 18,4
Val d'Aran .. .. ..
Catalunya 394,2 1.110,7 21,5

Índex [+]

  • Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • LinkedIn
  • Menéame
  • Digg

Compartiu aquesta adreça: https://idescat.cat/pub/aec/556