Skip to main content

Impacte econòmic de les innovacions de productes sobre el volum de negoci. Per tipus d'innovació de producte i grandària de l'empresa

Impacte econòmic de les innovacions de productes sobre el volum de negoci de l'any de referència. Per tipus d'innovació de producte i grandària de l'empresa Catalunya. 2016
De 10 a 249 ocupats De 250 o més ocupats Total
% del volum de negoci del total d'empreses degut a béns o serveis
que van ser novetat únicament per a l'empresa 6,30 16,69 11,13
que van ser novetat en el mercat 1,99 5,86 3,79
sense canvis o amb canvis petits 91,71 77,46 85,09
% del volum de negoci de les empreses EIN degut a béns o serveis (1)
que van ser novetat únicament per a l'empresa 19,71 22,26 21,42
que van ser novetat en el mercat 6,21 7,82 7,29
sense canvis o amb canvis petits 74,08 69,92 71,29
% del volum de negoci de les empreses amb innovació de producte en l'any de referència o en algun dels 2 anteriors degut a béns o serveis
que van ser novetat únicament per a l'empresa 33,96 33,21 33,44
que van ser novetat en el mercat 10,70 11,66 11,38
sense canvis o amb canvis petits 55,34 55,12 55,19
Unitats: % del volum de negoci.
Font: Idescat, a partir de dades de l'Enquesta sobre innovació a les empreses de l'INE.
Notes:
- Empreses amb seu social a Catalunya
- Impacte econòmic: percentatge del volum de negoci de l'any de referència que representen les innovacions de béns o serveis introduïdes en l'any de referència o en algun dels dos anteriors.
(1) Les empreses EIN són les tecnològicament innovadores en l'any de referència o en algun dels dos anteriors, o amb activitats d’innovació tecnològica en curs o abandonades.
Advertiment

Cells: All

Select a category to see the time series.