Skip to main content

Homes that consider certain factors for purchasing a new product to be important. By sex of the person of reference and importance given

Proporció d'habitatges en què es dóna importància a determinats factors en la compra d'un nou producte Per sexe de la persona de referència i importància atorgada
Unitats: tant per cent.
Font: Idescat.
Al preu A la marca Al consum/eficiència energètica A l'etiqueta ecològica Al producte local o de proximitat
Total Ho consideren bastant o molt important Total Ho consideren bastant o molt important Total Ho consideren bastant o molt important Total Ho consideren bastant o molt important Total Ho consideren bastant o molt important
Homes 98,892,387,052,395,179,579,646,170,838,0
Dones 99,293,780,247,793,179,177,850,071,138,7
Total 99,092,984,150,394,379,378,847,870,938,3
  • Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • LinkedIn
  • Menéame
  • Digg

Share this address: https://idescat.cat/pub/lma/6.2.2.1/en