Skip to main content

Homes that consider certain factors for purchasing a new product to be important. By nationality of the person of reference and importance given

Proporció d'habitatges en què es dóna importància a determinats factors en la compra d'un nou producte Per nacionalitat de la persona de referència i importància atorgada
Unitats: tant per cent.
Font: Idescat.
Al preu A la marca Al consum/eficiència energètica A l'etiqueta ecològica Al producte local o de proximitat
Total Ho consideren bastant o molt important Total Ho consideren bastant o molt important Total Ho consideren bastant o molt important Total Ho consideren bastant o molt important Total Ho consideren bastant o molt important
Espanyola 99,092,784,651,194,981,279,148,472,740,4
No espanyola 98,894,780,144,489,765,477,143,557,722,8
Total 99,092,984,150,394,379,378,847,870,938,3
  • Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • LinkedIn
  • Menéame
  • Digg

Share this address: https://idescat.cat/pub/lma/6.2.2.3/en