Saltar al contingut principal

8220 — Activitats de centres d'atenció telefònica

    Aquesta classe comprèn:

    • Els centres de recepció de trucades, resposta a les trucades dels clients amb operadors mitjançant distribució automàtica de trucades, integració d'ordinador i telèfon, sistemes de resposta vocal interactiva o mètodes similars per a la formulació de comandes, el subministrament d'informació sobre productes, ocupar-se de les sol·licituds d'assistència dels clients o atendre'n les reclamacions.
    • Els centres d'emissió de trucades que utilitzen mètodes similars relacionades amb activitats de venda, promoció i comercialització dirigides als clients per tal de realitzar estudis de mercat o enquestes d'opinió pública i activitats similars per als clients.

    Descendents

    Aquesta rúbrica no té descendents perquè pertany al nivell més detallat de la classificació.

    Proposta d'etiqueta curta

    Activitats de centres d'atenció telefònica

    Correspondència amb CNAE-2009 (es)
    Codi Descripció
    8220 Actividades de los centros de llamadas
    Correspondència amb NACE-REV.2 (en)
    Codi Descripció
    8220 Activities of call centres