Skip to main content

8220 — Activitats de centres d'atenció telefònica

    Aquesta classe comprèn:

    • Els centres de recepció de trucades, resposta a les trucades dels clients amb operadors mitjançant distribució automàtica de trucades, integració d'ordinador i telèfon, sistemes de resposta vocal interactiva o mètodes similars per a la formulació de comandes, el subministrament d'informació sobre productes, ocupar-se de les sol·licituds d'assistència dels clients o atendre'n les reclamacions.
    • Els centres d'emissió de trucades que utilitzen mètodes similars relacionades amb activitats de venda, promoció i comercialització dirigides als clients per tal de realitzar estudis de mercat o enquestes d'opinió pública i activitats similars per als clients.

    Descendants

    This heading has no descendants because it belongs to the most detailed level of the classification.

    Short tag proposal

    Activitats de centres d'atenció telefònica

    Correspondence with CNAE-2009 (es)
    Code Description
    8220 Actividades de los centros de llamadas
    Correspondence with NACE-REV.2 (en)
    Code Description
    8220 Activities of call centres