Saltar al contingut principal

821 — Activitats administratives i auxiliars d'oficina

    Aquest grup comprèn:

    • La prestació de serveis administratius corrents d'oficina com ara la recepció, la planificació financera, la facturació, l'arxiu, la distribució de personal i física, i la logística per compte d'altri.

    Aquest grup comprèn també:

    • Les activitats de suport empresarial per compte d'altri per a funcions corrents i rutinàries de les que solen fer-se càrrec les pròpies empreses i organitzacions.

    Les unitats classificades en aquest grup no ofereixen dotació de personal per a la realització de totes les operacions d'una empresa. Les unitats que intervenen en un aspecte concret d'aquestes activitats estan classificades segons aquesta activitat.

    Proposta d'etiqueta curta

    Activitats administratives i auxiliars oficina

    Correspondència amb CCAE-93 REV.1 (ca)
    Codi Descripció Particions
    748 Activitats empresarials diverses 10
    Correspondència amb NACE-REV.2 (en)
    Codi Descripció
    821 Office administrative and support activities