Saltar al contenido principal

8220 — Activitats de centres d'atenció telefònica

    Aquesta classe comprèn:

    • Els centres de recepció de trucades, resposta a les trucades dels clients amb operadors mitjançant distribució automàtica de trucades, integració d'ordinador i telèfon, sistemes de resposta vocal interactiva o mètodes similars per a la formulació de comandes, el subministrament d'informació sobre productes, ocupar-se de les sol·licituds d'assistència dels clients o atendre'n les reclamacions.
    • Els centres d'emissió de trucades que utilitzen mètodes similars relacionades amb activitats de venda, promoció i comercialització dirigides als clients per tal de realitzar estudis de mercat o enquestes d'opinió pública i activitats similars per als clients.

    Descendentes

    Esta rúbrica no tiene descendentes porque pertenece al nivel más detallado de la clasificación.

    Propuesta de hashtag corto

    Activitats de centres d'atenció telefònica

    Correspondencia con CCAE-93 REV.1 (ca)
    Código Descripción
    7486 Activitats de centres d'atenció telefònica
    Correspondencia con CNAE-2009 (es)
    Código Descripción
    8220 Actividades de los centros de llamadas
    Correspondencia con NACE-REV.2 (en)
    Código Descripción
    8220 Activities of call centres