Skip to main content

74860 — Activitats de centres d'atenció telefònica

    Aquesta subclasse comprèn:

    • Els serveis d'intermediació tècnica per a la relació amb el client i el servei a aquest per compte d'altri:
    • Centres de recepció de trucades, resposta a les trucades dels clients mitjançant distribució automàtica de trucades, integració d'ordinador i telèfon o sistemes de resposta vocal interactiva:
      • Formulació de comandes.
      • Subministrament d'informació sobre productes.
      • Atenció a les reclamacions.
    • Centres d'emissió de trucades, relacionades amb activitats de venda i comercialització dirigides als clients:
      • Estudis de mercat.
      • Comercialització directa.
      • Verificació d'adreces.

    Descendants

    This heading has no descendants because it belongs to the most detailed level of the classification.

    Correspondence with CCAE-93 (ca)
    Code Description Partitions
    74833 Activitats afins a la distribució publicitària 2
    Correspondence with CNAE-93 REV.1 (es)
    Code Description
    74860 Actividades de centro de llamadas