Skip to main content

4411 — Empleats d'informació a l'usuari

    Els empleats d'informació a l'usuari responen a preguntes i reclamacions, ja siguin personals, escrites, per correu electrònic o per telèfon, sobre els productes, serveis i polítiques de l'organització; així mateix faciliten informació i remeten els clients a altres fonts. Treballen en llocs accessibles directament pels usuaris.

    Entre les seves tasques s'inclou:

    • Respondre a preguntes sobre els productes, serveis i polítiques i subministrar informació sobre la seva disponibilitat, ubicació, preu i qüestions relacionades.
    • Respondre a preguntes relacionades amb problemes i prestar assessorament, informació i assistència.
    • Registrar la informació relacionada amb les preguntes i reclamacions.
    • Transmetre les preguntes complexes als caps d'equip o als assessors experts.
    • Lliurar formularis, documentació informativa i fullets rellevants als interessats.

    Exemples d'ocupacions incloses en aquest grup primari:

    • Empleats de l'àrea d'atenció al client en comerços
    • Empleats de punts d'informació
    • Encarregats de l'àrea d'atenció al client en comerços
    • Informadors d'oficines de turisme

    Ocupacions afins no incloses en aquest grup primari:

    • Teleoperadors informadors del servei d'atenció ciutadana 010 (vegeu 4424)

    Descendants

    This heading has no descendants because it belongs to the most detailed level of the classification.

    Short tag proposal

    Empleats informació a l'usuari

    Correspondence with CCO-94 (ca)
    Code Description Partitions
    4510 Empleats d'informació i recepcionistes d'oficina 3
    Correspondence with CIUO-2008 (ca)
    Code Description
    4225 Empleats de finestreta d'informació
    Correspondence with CNO-2011 (es)
    Code Description
    4411 Empleados de información al usuario
    Correspondence with CIUO-2008 (en)
    Code Description
    4225 Enquiry clerks