Saltar al contingut principal

1222 — Directors de publicitat i relacions públiques

    Els directors de publicitat i relacions públiques planifiquen, dirigeixen i coordinen les activitats de publicitat, relacions públiques i informació al públic d'una empresa o organització, o d'empreses que presten serveis relacionats amb altres empreses o organitzacions.

    Entre les seves tasques s'inclou:

    • Planificar dirigir i coordinar les activitats de publicitat i relacions públiques de l'empresa o l'organització.
    • Negociar contractes de publicitat amb clients o amb diaris, emissores de ràdio i televisió, organitzacions esportives i culturals i agències de publicitat.
    • Planificar i gestionar programes d'informació destinats a les autoritats, els mitjans de comunicació de massa i al públic en general sobre els plans, èxits i opinions de l'empresa o l'organització.
    • Dirigir i gestionar les activitats del personal de publicitat i relacions públiques.
    • Establir i gestionar pressupostos, controlar les despeses i assegurar la utilització eficient dels recursos.
    • Establir i dirigir els procediments operatius i administratius.
    • Planificar i dirigir la feina diària.
    • Controlar la selecció, formació i rendiment del personal.

    Exemples d'ocupacions incloses en aquest grup primari:

    • Directors de gabinets de premsa
    • Directors de publicitat
    • Directors de relacions públiques

    Descendents

    Aquesta rúbrica no té descendents perquè pertany al nivell més detallat de la classificació.

    Proposta d'etiqueta curta

    Directors publicitat i relacions públiques

    Correspondència amb CIUO-2008 (en)
    Codi Descripció
    1222 Advertising and public relations managers