Saltar al contingut principal

4411 — Empleats d'informació a l'usuari

    Els empleats d'informació a l'usuari responen a preguntes i reclamacions, ja siguin personals, escrites, per correu electrònic o per telèfon, sobre els productes, serveis i polítiques de l'organització; així mateix faciliten informació i remeten els clients a altres fonts. Treballen en llocs accessibles directament pels usuaris.

    Entre les seves tasques s'inclou:

    • Respondre a preguntes sobre els productes, serveis i polítiques i subministrar informació sobre la seva disponibilitat, ubicació, preu i qüestions relacionades.
    • Respondre a preguntes relacionades amb problemes i prestar assessorament, informació i assistència.
    • Registrar la informació relacionada amb les preguntes i reclamacions.
    • Transmetre les preguntes complexes als caps d'equip o als assessors experts.
    • Lliurar formularis, documentació informativa i fullets rellevants als interessats.

    Exemples d'ocupacions incloses en aquest grup primari:

    • Empleats de l'àrea d'atenció al client en comerços
    • Empleats de punts d'informació
    • Encarregats de l'àrea d'atenció al client en comerços
    • Informadors d'oficines de turisme

    Ocupacions afins no incloses en aquest grup primari:

    • Teleoperadors informadors del servei d'atenció ciutadana 010 (vegeu 4424)

    Descendents

    Aquesta rúbrica no té descendents perquè pertany al nivell més detallat de la classificació.

    Proposta d'etiqueta curta

    Empleats informació a l'usuari

    Correspondència amb CCO-94 (ca)
    Codi Descripció Particions
    4510 Empleats d'informació i recepcionistes d'oficina 3
    Correspondència amb CIUO-2008 (ca)
    Codi Descripció
    4225 Empleats de finestreta d'informació
    Correspondència amb CNO-2011 (es)
    Codi Descripció
    4411 Empleados de información al usuario
    Correspondència amb CIUO-2008 (en)
    Codi Descripció
    4225 Enquiry clerks