Skip to main content

1131 — Directors de departaments d'administració i finances

    Els directors de departaments d'administració i finances planifiquen, dirigeixen i coordinen les operacions financeres i l'administració interna de l'empresa o l'organització, sota el comandament de la direcció general i mitjançant la consulta amb els directors d'altres departaments.

    Entre les seves tasques s'inclou:

    • Planificar, dirigir i coordinar les operacions financeres i l'administració interna de l'empresa o l'organització.
    • Avaluar la situació financera de l'empresa o l'organització; preparar els pressupostos i controlar les operacions financeres.
    • Controlar les despeses i assegurar la utilització racional dels recursos.
    • Establir i dirigir els procediments operatius i administratius.
    • Planificar i dirigir la feina diària.
    • Representar el departament en les seves relacions de treball amb altres departaments de l'empresa o amb tercers.
    • Exercir tasques afins.
    • Supervisar altres treballadors.

    Exemples d'ocupacions incloses en aquest grup primari:

    • Director de departament d'administració
    • Director de departament de finances i comptabilitat

    Descendants

    This heading has no descendants because it belongs to the most detailed level of the classification.

    Short tag proposal

    Directors dpt. administració i finances