Saltar al contingut principal

4522 — Recepcionistes d'establiments que no siguin oficines

    Els recepcionistes d'establiments que no siguin oficines s'encarreguen d'atendre els clients en hotels, consultoris mèdics i altres establiments similars.

    Entre les seves tasques s'inclou:

    • Rebre i atendre els clients en hotels i establiments similars proporcionant-los serveis durant la seva estada.
    • Fer les reserves d'habitacions, portar el control de les ocupades i presentar la factura als clients.
    • Rebre i atendre els pacients en els consultoris mèdics.
    • Concertar cites per a pacients.
    • Portar registres dels pacients i presentar la factura de la visita.
    • Exercir tasques afins.
    • Supervisar altres treballadors.

    Exemples d'ocupacions incloses en aquest grup primari:

    • Recepcionista de clínica dental
    • Recepcionista d'hotel
    • Recepcionista de consultori mèdic

    Ocupacions afins no incloses en aquest grup primari:

    • Conserge d'edificis d'apartaments (9211)
    • Conserge d'hotel (9211)

    Descendents

    Aquesta rúbrica no té descendents perquè pertany al nivell més detallat de la classificació.

    Proposta d'etiqueta curta

    Recepcionistes, llevat oficines

    Correspondència amb CIUOCOM-88 (ca)
    Codi Descripció
    4222 Recepcionistes i empleats d'informació
    Correspondència amb CCO-2011 (ca)
    Codi Descripció Particions
    4412 Recepcionistes (excepte d'hotels) 2
    4422 Recepcionistes d'hotels