Crea, projecta, organitza i orienta tota mena de campanyes publicitàries per donar a conèixer la imatge d'una persona, d'un producte o dels serveis d'una institució pública o privada. Planifica i organitza, amb la tecnologia del grafisme, de la comunicació i dels mijtans publicitaris, de la investigació de mercats, etc., la realització de campanyes publicitàries i estableix l'estratègia que cal seguir d'acord amb els mitjans de comunicació i amb uns objectius comercials o d'altra mena, tenint en compte la imatge del servei, de la institució o del producte que cal promocionar.
Es pot especialitzar en la part creativa de les campanyes de publicitat, en la selecció dels mitjans i suports publicitaris, en la investigació publicitària, en la redacció de textos per a anuncis, etc.
El director de publicitat es classifica en la rúbrica 212.90.
Descendentes
Esta rúbrica no tiene descendentes porque pertenece al nivel más detallado de la clasificación.
Código | Descripción | Particiones |
---|---|---|
2413 | Professionals de la publicitat i les relacions públiques | 2 |