Saltar al contingut principal

39120 — Empleat de serveis de recepció i expedició de mercaderies

    Exerceix funcions de recepció, control i moviment de tota mena de mercaderies, i porta els registres pertinents. Comprova si la mercaderia rebuda coincideix amb la ressenyada en els albarans, els talons i altres justificants; examina les característiques de les mercaderies que han de ser despatxades; en disposa el repartiment als llocs que s'escaigui; pren nota del gènere avariat o defectuós; d'acord amb els horaris i les tarifes de transport, escull la forma de tramesa més adient, i s'assegura que tingui les dades correctes i que estigui enllestit per a l'expedició; emplena els formularis i s'encarrega de diversos assumptes, com ara assegurances, permisos de duanes, etc., i també dels registres de les mercaderies despatxades i rebudes.

    Es pot especialitzar en el gènere de mercaderia que maneja i pot ser designat d'acord amb aquesta especialització.

    Descendents

    Aquesta rúbrica no té descendents perquè pertany al nivell més detallat de la classificació.

    Correspondència amb CCO-94 (ca)
    Codi Descripció Particions
    4021 Empleats de control de subministrament i inventari 5