Saltar al contingut principal

Baix rendiment en lectura, matemàtiques i ciències

Baix rendiment en lectura, matemàtiques i ciències Lectura
Catalunya Espanya Unió Europea-27
2018 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible 22,5 (b) Ruptura en la sèrie temporal
2015 15,4 16,2 20,0
2012 15,0 18,3 18,0
2009 13,5 19,6 (b) Ruptura en la sèrie temporal 19,7 (b) Ruptura en la sèrie temporal
2006 21,2 25,7 23,7
2003 13,0 21,1 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Unitats: Percentatge.
Font Catalunya: Departament d'Educació. Font Espanya i Unió Europea: Eurostat.
(b) Ruptura en la sèrie temporal.
(..) Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible.
Indicador ODS Indicador 04.40 dels Objectius de desenvolupament sostenible de la UE

Darrera actualització: 23 de setembre de 2020.

IESE

Aquesta estadística disposa d'una secció específica amb tota la informació disponible: Indicadors estadístics del sistema educatiu (IESE).

Nota metodològica

L'indicador mesura el percentatge d'estudiants de 15 anys que no aconsegueixen el nivell 2 ("nivell de competències bàsiques") a l'escala PISA per a les tres assignatures principals de lectura, matemàtiques i ciències. Les dades provenen del Programa internacional per a l'avaluació d'estudiants (PISA), que és una enquesta internacional triennal que té com a objectiu avaluar els sistemes educatius posant a prova les habilitats i els coneixements dels estudiants de 15 anys.