Els empleats d'informació a l'usuari responen a preguntes i reclamacions, ja siguin personals, escrites, per correu electrònic o per telèfon, sobre els productes, serveis i polítiques de l'organització; així mateix faciliten informació i remeten els clients a altres fonts. Treballen en llocs accessibles directament pels usuaris.
Entre les seves tasques s'inclou:
- Respondre a preguntes sobre els productes, serveis i polítiques i subministrar informació sobre la seva disponibilitat, ubicació, preu i qüestions relacionades.
- Respondre a preguntes relacionades amb problemes i prestar assessorament, informació i assistència.
- Registrar la informació relacionada amb les preguntes i reclamacions.
- Transmetre les preguntes complexes als caps d'equip o als assessors experts.
- Lliurar formularis, documentació informativa i fullets rellevants als interessats.
Exemples d'ocupacions incloses en aquest grup primari:
- Empleats de l'àrea d'atenció al client en comerços
- Empleats de punts d'informació
- Encarregats de l'àrea d'atenció al client en comerços
- Informadors d'oficines de turisme
Ocupacions afins no incloses en aquest grup primari:
- Teleoperadors informadors del servei d'atenció ciutadana 010 (vegeu 4424)
Descendants
This heading has no descendants because it belongs to the most detailed level of the classification.
Short tag proposal
Empleats informació a l'usuari
Code | Description | Partitions |
---|---|---|
4510 | Empleats d'informació i recepcionistes d'oficina | 3 |
Code | Description |
---|---|
4225 | Empleats de finestreta d'informació |
Code | Description |
---|---|
4411 | Empleados de información al usuario |
Code | Description |
---|---|
4225 | Enquiry clerks |