Skip to main content

Homes that consider certain factors for purchasing a new product to be important. By territorial areas and importance given

Proporció d'habitatges en què es dona importància a determinats factors en la compra d'un nou producte. Per àmbits territorials i importància atorgada
Catalonia
2008
Proporció d'habitatges en què es dona importància a determinats factors en la compra d'un nou producte. Per àmbits territorials i importància atorgada Catalunya. 2008
Al preu A la marca Al consum/eficiència energètica A l'etiqueta ecològica Al producte local o de proximitat
Total Ho consideren bastant o molt important Total Ho consideren bastant o molt important Total Ho consideren bastant o molt important Total Ho consideren bastant o molt important Total Ho consideren bastant o molt important
Metropolità 99,1 92,1 82,2 49,1 94,1 78,5 76,9 42,7 68,4 36,1
Comarques Gironines 99,1 93,1 88,0 53,9 96,7 80,5 85,6 58,9 85,3 43,7
Camp de Tarragona 98,4 95,3 87,6 48,0 92,2 80,4 75,4 50,3 61,2 32,8
Terres de l'Ebre 99,3 97,1 78,2 41,2 91,4 80,9 84,7 64,5 72,7 44,2
Ponent 98,5 94,9 85,8 51,2 96,7 85,1 87,7 57,4 76,5 46,4
Comarques Centrals 98,9 94,2 91,2 60,3 93,9 79,2 82,0 62,7 78,9 49,5
Alt Pirineu i Aran 99,5 96,2 96,2 59,0 97,5 80,7 92,0 64,6 84,8 44,0
Total 99,0 92,9 84,1 50,3 94,3 79,3 78,8 47,8 70,9 38,3
Unitats: Tant per cent.
Font: Idescat.