Skip to main content

Homes that consider certain factors for purchasing a new product to be important. By age of the person of reference and importance given

Proporció d'habitatges en què es dóna importància a determinats factors en la compra d'un nou producte. Per edat de la persona de referència i importància atorgada
Catalonia
2008
Proporció d'habitatges en què es dóna importància a determinats factors en la compra d'un nou producte. Per edat de la persona de referència i importància atorgada Catalunya. 2008
Al preu A la marca Al consum/eficiència energètica A l'etiqueta ecològica Al producte local o de proximitat
Total Ho consideren bastant o molt important Total Ho consideren bastant o molt important Total Ho consideren bastant o molt important Total Ho consideren bastant o molt important Total Ho consideren bastant o molt important
Menys de 45 anys 99,1 92,9 86,6 52,8 95,3 81,3 81,0 47,9 69,7 36,4
De 45 a 64 anys 98,9 91,7 85,7 51,9 95,6 83,0 79,7 52,3 73,2 42,4
65 anys o més 98,9 94,9 77,1 43,4 90,4 70,0 73,4 40,6 69,3 35,3
No consta .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Total 99,0 92,9 84,1 50,3 94,3 79,3 78,8 47,8 70,9 38,3
Unitats: Tant per cent.
Font: Idescat.
(..) Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible.