Aquesta classe comprèn:
- Els centres de recepció de trucades, resposta a les trucades dels clients amb operadors mitjançant distribució automàtica de trucades, integració d'ordinador i telèfon, sistemes de resposta vocal interactiva o mètodes similars per a la formulació de comandes, el subministrament d'informació sobre productes, ocupar-se de les sol·licituds d'assistència dels clients o atendre'n les reclamacions.
- Els centres d'emissió de trucades que utilitzen mètodes similars relacionades amb activitats de venda, promoció i comercialització dirigides als clients per tal de realitzar estudis de mercat o enquestes d'opinió pública i activitats similars per als clients.
Descendentes
Esta rúbrica no tiene descendentes porque pertenece al nivel más detallado de la clasificación.
Propuesta de hashtag corto
Activitats de centres d'atenció telefònica
Código | Descripción |
---|---|
7486 | Activitats de centres d'atenció telefònica |
Código | Descripción |
---|---|
8220 | Actividades de los centros de llamadas |
Código | Descripción |
---|---|
8220 | Activities of call centres |