Aplicació de mesures d'organització, gestió de treballadors i horaris laborals. Per grandària de l'establiment
Cataluña
T4/2018
Menys de 10 ocupats | De 10 a 49 ocupats | De 50 ocupats o més | Total | |
---|---|---|---|---|
Control de la jornada laboral de cada treballador mitjançant fitxatge a l'entrada i sortida | 32,3 | 53,2 | 70,6 | 54,4 |
Treball per objectius i no per hores | 25,5 | 27,3 | 32,1 | 28,8 |
Comitès de seguretat i salut i de gestió de prevenció de riscos laborals) | 48,9 | 64,8 | 85,3 | 68,8 |
Contractació de treballadors autònoms per desenvolupar algunes feines | 23,9 | 27,9 | 32,5 | 28,7 |
Subcontractació de tasques pròpies de l'activitat que desenvolupa l'empresa | 24,1 | 28,3 | 35,9 | 30,2 |
Negociació segons conveni col·lectiu sectorial (règim salarial, horaris, etc.) | 51,8 | 72,2 | 73,5 | 66,7 |
Programes per fomentar el desenvolupament professional i plans de carrera (relleu, mobilitat, promoció interna, etc.) | 38,7 | 53,3 | 73,5 | 57,5 |
Eines de transparència per facilitar la participació i comunicació (reunions internes, butlletins, intranets, etc.) | 56,6 | 70,8 | 85,6 | 72,8 |
Mesures de foment de l'activitat esportiva i cultural per a la plantilla | 14,6 | 18,5 | 36,2 | 24,9 |
Programes de suport per resoldre problemes com l'estrès, gestió del temps, etc. | 21,7 | 26,0 | 44,4 | 32,5 |
Unitats: % d'establiments. | ||||
Font: Idescat. Mòdul d'actualitat empresarial de l'Enquesta de clima empresarial. |
Tablas disponibles [+]
- Industria
- Construcción
- Comercio
- Hostelería
- Resto de servicios
- Total Cataluña
-
Módulo de actualidad empresarial
- Inteligencia artificial (IA) (T2/2024)
- Sostenibilidad ambiental, social y de gobernanza (ESG) (T1/2024)
- Ciberseguridad (T4/2023)
- Reforma laboral y dificultades de contratación (T3/2023)
- Formación profesional y empresa (T2/2023)
- Fondos de recuperación europeos y conflicto bélico (T1/2023)
- Dificultades con los aprovisionamientos e impacto del conflicto bélico entre Rusia y Ucrania (T4/2022)
- Precios de la energía y eficiencia energética (T3/2022)
- Dificultades con los aprovisionamientos e impacto del conflicto bélico entre Rusia y Ucrania (T2/2022)
- Fondos de recuperación europeos y conflicto bélico (T1/2022)
- Impacto en la actividad empresarial de la crisis sanitaria del covid-19 (T1/2022)
- Dificultats amb els aprovisionaments (T4/2021)
- Impacte en l'activitat empresarial de la crisi sanitària de la covid-19 (T4/2021)
- Impacte en l'activitat empresarial de la crisi sanitària de la covid-19 (T3/2021)
- Contractació de nou personal; universitat i empresa (T2/2021)
- Impacte en l'activitat empresarial de la crisi sanitària de la covid-19 (T2/2021)
- Impacte en l'activitat empresarial de la crisi sanitària de la covid-19 (T1/2021)
- Impacte en l'activitat empresarial de la crisi sanitària de la covid-19 (T4/2020)
- Impacte en l'activitat empresarial de la crisi sanitària de la covid-19 (T3/2020)
- Impacte en l'activitat empresarial de la crisi sanitària de la covid-19 (T2/2020)
- Impacte en l'activitat empresarial de la crisi sanitària de la covid-19 (T1/2020)
- Formació professional i empresa (T4/2019)
- Increment del salari mínim el 2019 (T3/2019)
- Productivitat i finançament (T2/2019)
- Objectius de desenvolupament sostenible (ODS) (T1/2019)
-
Condicions laborals i mesures d'organització i gestió (T4/2018)
- Valoració d'afirmacions sobre condicions laborals
-
Aplicació de mesures d'organització laboral
- Per sector d'activitat
- Per grandària de l'establiment
- Igualtat de gènere a l'empresa (T3/2018)
- Tramitació administrativa (T2/2018)
- Relació universitat i empresa (T1/2018)