Saltar al contenido principal
Valoració de la importància estratègica per al negoci de les àrees geogràfiques de destinació dels productes o serveis. Per grandària de l'establiment
Cataluña
T1/2021
Valoració de la importància estratègica per al negoci de les àrees geogràfiques de destinació dels productes o serveis. Per grandària de l'establiment Catalunya. 1r trimestre del 2021
Menys de 10 ocupats De 10 a 49 ocupats De 50 ocupats o més Total
Àmbit local
Importància baixa 16,2 21,9 22,4 20,4
Importància intermèdia 12,5 11,6 14,4 13,0
Importància alta 70,8 66,1 62,5 65,9
NS/NR 0,5 0,5 0,8 0,6
Àmbit català
Importància baixa 19,8 15,9 14,5 16,5
Importància intermèdia 19,3 19,4 13,1 16,7
Importància alta 60,4 64,2 71,7 66,2
NS/NR 0,5 0,5 0,8 0,6
Àmbit estatal
Importància baixa 50,8 39,3 30,5 39,0
Importància intermèdia 17,6 19,6 12,1 15,8
Importància alta 31,1 40,6 56,6 44,6
NS/NR 0,5 0,5 0,8 0,6
Àmbit internacional
Importància baixa 71,2 61,1 50,3 59,5
Importància intermèdia 8,9 13,0 13,8 12,1
Importància alta 19,3 25,4 35,1 27,7
NS/NR 0,5 0,5 0,8 0,6
Unitats: % d'establiments.
Font: Idescat i Cambra de Comerç de Barcelona. Mòdul d'actualitat empresarial de l'Enquesta de clima empresarial.

Tablas disponibles [+]