4112 — Empleats de control de personal i nòmines
Els empleats de control de personal i nòmines recullen, verifiquen i processen la informació relativa a les nòmines, i calculen els pagaments i drets a prestació dels empleats d'un departament, una empresa o un altre establiment.
Entre les seves tasques s'inclou:
- Portar registres d'assistència, permisos i hores extraordinàries dels empleats, amb la finalitat de calcular la remuneració i els drets a prestació, utilitzant sistemes manuals o informatitzats.
- Preparar i comprovar declaracions d'ingressos per als empleats, indicant els sous bruts i nets i deduccions com ara les corresponents a impostos, quotes sindicals, embargaments i plans d'assegurances i de pensions.
- Preparar els pagaments i les prestacions als empleats mitjançant xec o transferència electrònica.
- Revisar fitxes de control, gràfics de treball, càlcul de salaris i altra informació per detectar i conciliar discrepàncies en les nòmines.
- Verificar les dades d'assistència, hores treballades i ajustos de la remuneració, i anotar la informació en els registres designats a aquest efecte.
Exemples d'ocupacions incloses en aquest grup primari:
- Empleats administratius de salaris i nòmines
Descendentes
Esta rúbrica no tiene descendentes porque pertenece al nivel más detallado de la clasificación.
Propuesta de hashtag corto
Empleats control de personal i nòmines
Código | Descripción | Particiones |
---|---|---|
4011 | Empleats de comptabilitat i càlcul de nòmines i salaris | 2 |
Código | Descripción |
---|---|
4313 | Empleats encarregats de les nòmines |
Código | Descripción |
---|---|
4112 | Empleados de control de personal y nóminas |
Código | Descripción |
---|---|
4313 | Payroll clerks |