Saltar al contenido principal

La gestió i administració és l'estudi de la planificació, la direcció i el funcionament de les funcions i activitats de les organitzacions i institucions. S'inclouen en aquest sector programes de gestió relatius a administració, economia, finances, etc., que estiguin centrats en la gestió i l'administració.

Aquest sector comprèn els programes i certificats següents:

  • Administració de personal
  • Administració de xarxes de subministraments
  • Administració d'empreses
  • Administració i gestió
  • Ciències de la gestió
  • Cursos “comença el teu propi negoci”
  • Cursos d'autoocupació
  • Cursos de gestió
  • Emprenedoria
  • Formació de directius (en gestió)
  • Gestió de les institucions públiques
  • Gestió de l'ocupació
  • Gestió dels recursos humans
  • Gestió d'hospitals
  • Gestió formativa
  • Gestió i administració de personal
  • Gestió logística
  • Lideratge en el context de la gestió administrativa

Aquest sector no comprèn els programes i certificats següents:

  • Lideratge en el context del desenvolupament personal (vegeu el sector 0031)
  • Treball administratiu d'oficina (vegeu el sector 0415)

Descendentes

Esta rúbrica no tiene descendentes porque pertenece al nivel más detallado de la clasificación.