Crea, planifica, organitza i orienta els programes, les campanyes i les accions de relacions públiques de persones i organitzacions públiques i privades i n'administra el pressupost. Projecta i duu a terme les campanyes de relacions públiques; orienta, assessora, ordena o realitza la redacció de textos, o la pot confeccionar, tant per a l'exterior, la informació a la premsa, informes anuals, etc., com per a l'interior, fullets d'acollida, revistes d'empreses, etc.; determina les composicions fotogràfiques, les il·lustracions, els anuncis o altres mitjans que hagi d'utilitzar per a l'acompliment de la feina; examina i estudia, per a la selecció posterior, el material que consideri més adient als objectius i pot representar l'organització o la persona de què es tracti en actes, reunions públiques o reunions privades, organitzar visites, fires, exposicions i accions diverses de diferent caràcter que persegueixin el compliment dels fins de la campanya de relacions públiques establerta prèviament.
El director de relacions públiques es classifica en la rúbrica 212.90.
Descendentes
Esta rúbrica no tiene descendentes porque pertenece al nivel más detallado de la clasificación.
Código | Descripción | Particiones |
---|---|---|
2413 | Professionals de la publicitat i les relacions públiques | 2 |