Saltar al contenido principal

Macromagnitudes de la publicidad

Valor de la producció, VAB i altres macromagnituds econòmiques. Catalunya. 2008-2009. Publicitat
2008 2009 % Variació
Unitats: Milers d'euros
Font: Idescat, a partir de dades de l'enquesta anual de serveis de l'INE.
Àmbit sectorial: Aquesta subbranca inclou el grup 731 Publicitat de la CCAE-2009.
Nota: Aquestes dades no són comparables amb les de l'any 2007 de l'enquesta anual de serveis per canvis metodològics.
Valor de la producció 1.687.6201.394.792-17,35
Consum intermedi 575.644499.349-13,25
Valor afegit brut a preus de mercat 1.111.976895.443-19,47
Impostos nets de subvencions 2.381-19.973:
Valor afegit brut al cost dels factors 1.109.596915.416-17,50
Despeses de personal 804.784738.955-8,18
Excedent brut d'explotació 304.812176.461-42,11
Valor de la producció, VAB i altres macromagnituds econòmiques. Espanya. 2008-2009. Publicitat
2008 2009 % Variació
Unitats: Milers d'euros
Font: Enquesta anual de serveis, INE.
Àmbit sectorial: Aquesta subbranca inclou el grup 731 Publicitat de la CCAE-2009.
Nota: Aquestes dades no són comparables amb les de l'any 2007 de l'enquesta anual de serveis per canvis metodològics.
Valor de la producció 6.928.3196.261.354-9,63
Consum intermedi 2.738.5662.550.351-6,87
Valor afegit brut a preus de mercat 4.189.7533.711.003-11,43
Impostos nets de subvencions -2.963-63.564:
Valor afegit brut al cost dels factors 4.192.7163.774.567-9,97
Despeses de personal 2.908.7792.749.160-5,49
Excedent brut d'explotació 1.283.9371.025.407-20,14
  • Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • LinkedIn
  • Menéame
  • Digg

Comparta esta dirección: https://idescat.cat/pub/eac/4.1.2/2010/es