Saltar al contingut principal

620230 — Serveis de suport tècnic a les tecnologies de la informació

    Aquesta subcategoria comprèn la prestació d'experiència tècnica en la resolució de problemes que pogués tenir el client amb l'ús dels programes, els equips, o el sistema informàtic en la seva totalitat, tals com:

    • la prestació de suport al client en la utilització dels programes informàtics, o en la depuració d'errors d'aquests
    • els serveis d'actualització
    • la prestació de suport al client en la utilització de l'equip informàtic, o en la depuració d'errors d'aquest, inclou fases de proves, manteniment i reparació de l'equip informàtic de forma rutinària
    • l'assistència tècnica per traslladar el sistema informàtic del client a una nova ubicació
    • la prestació de suport al client en la utilització dels programes i equips informàtics conjuntament, o en la depuració d'errors d'aquests
    • la prestació d'experiència tècnica per resoldre problemes específics del client en el seu ús d'un sistema informàtic, tals com els serveis d'auditoria o avaluació d'operacions sense prestar assessorament, o qualsevol altra mesura complementària incloent auditoria, avaluació i documentació d'un servidor, xarxa, procés, potencials, rendiment o seguretat

    Aquesta subcategoria no comprèn:

    • els serveis de recuperació de desastres informàtics (vegeu 620920)