Els empleats d'informació a l'usuari responen a preguntes i reclamacions, ja siguin personals, escrites, per correu electrònic o per telèfon, sobre els productes, serveis i polítiques de l'organització; així mateix faciliten informació i remeten els clients a altres fonts. Treballen en llocs accessibles directament pels usuaris.
Entre les seves tasques s'inclou:
- Respondre a preguntes sobre els productes, serveis i polítiques i subministrar informació sobre la seva disponibilitat, ubicació, preu i qüestions relacionades.
- Respondre a preguntes relacionades amb problemes i prestar assessorament, informació i assistència.
- Registrar la informació relacionada amb les preguntes i reclamacions.
- Transmetre les preguntes complexes als caps d'equip o als assessors experts.
- Lliurar formularis, documentació informativa i fullets rellevants als interessats.
Exemples d'ocupacions incloses en aquest grup primari:
- Empleats de l'àrea d'atenció al client en comerços
- Empleats de punts d'informació
- Encarregats de l'àrea d'atenció al client en comerços
- Informadors d'oficines de turisme
Ocupacions afins no incloses en aquest grup primari:
- Teleoperadors informadors del servei d'atenció ciutadana 010 (vegeu 4424)
Descendents
Aquesta rúbrica no té descendents perquè pertany al nivell més detallat de la classificació.
Proposta d'etiqueta curta
Empleats informació a l'usuari
Codi | Descripció | Particions |
---|---|---|
4510 | Empleats d'informació i recepcionistes d'oficina | 3 |
Codi | Descripció |
---|---|
4225 | Empleats de finestreta d'informació |
Codi | Descripció |
---|---|
4411 | Empleados de información al usuario |
Codi | Descripció |
---|---|
4225 | Enquiry clerks |