1131 — Directors de departaments d'administració i finances
Els directors de departaments d'administració i finances planifiquen, dirigeixen i coordinen les operacions financeres i l'administració interna de l'empresa o l'organització, sota el comandament de la direcció general i mitjançant la consulta amb els directors d'altres departaments.
Entre les seves tasques s'inclou:
- Planificar, dirigir i coordinar les operacions financeres i l'administració interna de l'empresa o l'organització.
- Avaluar la situació financera de l'empresa o l'organització; preparar els pressupostos i controlar les operacions financeres.
- Controlar les despeses i assegurar la utilització racional dels recursos.
- Establir i dirigir els procediments operatius i administratius.
- Planificar i dirigir la feina diària.
- Representar el departament en les seves relacions de treball amb altres departaments de l'empresa o amb tercers.
- Exercir tasques afins.
- Supervisar altres treballadors.
Exemples d'ocupacions incloses en aquest grup primari:
- Director de departament d'administració
- Director de departament de finances i comptabilitat
Descendents
Aquesta rúbrica no té descendents perquè pertany al nivell més detallat de la classificació.
Proposta d'etiqueta curta
Directors dpt. administració i finances
Codi | Descripció | Particions |
---|---|---|
21250 | Director administratiu | 1 |
21260 | Director de pressupostos i comptabilitat | 1 |
50040 | Sobrecàrrec | 1 |
Codi | Descripció |
---|---|
1231 | Directors de departaments d'administració i finances |
Codi | Descripció | Particions |
---|---|---|
1211 | Directors financers | |
1219 | Directors de polítiques i planificació i d'altres departaments administratius ncaa | 3 |