Càmpings. Viatgers. Per marques turístiques i categoriesM RSS 

Catalunya. 2016
        Valor        Variació (%)
           2014           2015           2016           2014           2015           2016
Total viatgers   2.613,8   2.750,0   3.003,8   4,6   5,29,2
Per marques turístiques      
     Barcelona (1)   ..   ..   ..   ..   ....
     Catalunya Central   65,0   :   :   6,6   ....
     Costa Brava   1.015,6   1.060,9   1.130,9   5,9   4,56,6
     Costa Daurada   626,4   649,3   781,7   -0,2   3,620,4
     Costa Barcelona (2012-2014)   450,1   :   :   8,9   ....
     Costa Barcelona (*)   :   528,5   549,1   ..   ....
     Paisatges Barcelona (*)   :   35,6   40,4   ..   ....
     Pirineus   352,1   366,7   380,1   2,9   4,13,7
     Terres de Lleida   10,5   12,1   14,0   6,6   15,115,9
     Terres de l'Ebre   83,6   85,9   93,1   6,0   2,88,4
     Val d'Aran   10,6   11,1   14,5   64,8   4,830,7
Per categories de càmping      
     Luxe i primera   1.204,4   1.241,8   1.310,1   5,9   3,15,5
     Segona   1.124,2   1.218,0   1.342,1   4,1   8,310,2
     Tercera   285,1   290,2   351,6   1,6   1,821,1
Unitats: Milers.

Font: Idescat, a partir de l'Enquesta d'ocupació en càmpings de l'INE.

: No disponible.

(1) La marca turística Barcelona no disposa d'establiments de càmping.

Notes:

- A partir de l'any 2015 la marca Costa Barcelona incorpora també les comarques del Vallès Occidental i del Vallès Oriental.

- (*) Amb motiu de la creació de la comarca del Moianès, els municipis de Castellcir, Castellterçol, Granera i Sant Quirze Safaja (que formaven part de la marca Costa Barcelona), a partir del primer trimestre del 2016 passen a integrar-se a la marca Paisatges de Barcelona.


Comentari

L'any 2016, segons dades definitives, el nombre de viatgers registrats en càmpings de Catalunya va ser de 3.003,8 milers, dada que suposa un increment interanual del 9,2%. Per marques turístiques, Costa Brava i Costa Daurada van ser les més visitades, i registren un increment del 6,6% i del 20,4% respectivament. Per categories de càmping, els de luxe i primera creixen un 5,5%, els de segona un 10,2% i els de tercera un 21,1% respecte a l'any 2015.

Data de publicació:

Darrer període (2016): 7 de febrer del 2017.

Sèries revisades amb data 13 de novembre del 2017.

Més informació a:

 Càmpings. Viatgers. Per marques turístiques i categories. Indicador de conjuntura econòmica. Idescat.

Altres indicadors relacionats T=Taula

Capítol Turisme
 Establiments hotelers. Viatgers, pernoctacions i grau d'ocupació T
 Establiments hotelers. Viatgers. Per marques turístiques i categories T
 Establiments hotelers. Viatgers. Per procedència T
 Establiments hotelers. Pernoctacions. Per marques turístiques i categories T
 Establiments hotelers. Pernoctacions. Per procedència T
 Establiments hotelers. Grau d'ocupació. Per marques turístiques i categories T
 Càmpings. Viatgers i pernoctacions. Per procedència T
 Càmpings. Viatgers. Per marques turístiques i categories T
 Càmpings. Pernoctacions. Per marques turístiques i categories T
 Càmpings. Grau d'ocupació. Per marques turístiques i categories T
 Turisme rural. Viatgers i pernoctacions. Per procedència T
 Turisme rural. Viatgers. Per marques turístiques T
 Turisme rural. Pernoctacions. Per marques turístiques T
 Turisme rural. Grau d'ocupació. Per marques turístiques T
 Visitants estrangers T
 Turistes estrangers. Per país de residència habitual T
 Turistes estrangers. Despesa declarada T
 Visitants estrangers (sèrie anual 2004-2015). Turistes i altres visitants. Per procedència T
 Turistes estrangers (sèrie anual 2001-2015). Motiu i característiques del viatge T
 Turistes estrangers (sèrie anual 2004-2015). Despesa declarada T
 Allotjaments turístics. Places T

Sou aquí: