Càmpings. Viatgers. Per marques turístiques i categoriesM RSS 

Catalunya. 2017
        Valor        Variació (%)
           2015           2016           2017           2015           2016           2017
Total viatgers   2.750,0   3.003,8   3.306,8   5,2   9,210,1
Per marques turístiques      
     Barcelona (1)   ..   ..   ..   ..   ....
     Costa Brava   1.060,9   1.130,9   1.236,2   4,5   6,69,3
     Costa Daurada   649,3   781,7   889,8   3,6   20,413,8
     Costa Barcelona (*)   528,5   549,1   592,0   ..   ..7,8
     Paisatges Barcelona (*)   35,6   40,4   42,4   ..   ..4,9
     Pirineus   366,7   380,1   401,7   4,1   3,75,7
     Terres de Lleida   12,1   14,0   17,3   15,1   15,924,1
     Terres de l'Ebre   85,9   93,1   111,2   2,8   8,419,4
     Val d'Aran   11,1   14,5   16,2   4,8   30,711,1
Per categories de càmping      
     Luxe i primera   1.241,8   1.310,1   1.449,8   3,1   5,510,7
     Segona   1.218,0   1.342,1   1.488,7   8,3   10,210,9
     Tercera   290,2   351,6   368,3   1,8   21,14,7
Unitats: Milers.

Font: Idescat, a partir de l'Enquesta d'ocupació en càmpings de l'INE.

(1) La marca turística Barcelona no disposa d'establiments de càmping.

Notes:

- A partir de l'any 2015 la marca Costa Barcelona incorpora també les comarques del Vallès Occidental i del Vallès Oriental.

- (*) Amb motiu de la creació de la comarca del Moianès, els municipis de Castellcir, Castellterçol, Granera i Sant Quirze Safaja (que formaven part de la marca Costa Barcelona), a partir del primer trimestre del 2016 passen a integrar-se a la marca Paisatges de Barcelona.

- Les dades del darrer any són provisionals.


Comentari

L'any 2017, segons dades provisionals, el nombre de viatgers registrats en càmpings de Catalunya va ser de 3.306,8 milers, dada que suposa un creixement interanual del 10,1%. Per marques turístiques, Costa Brava i Costa Daurada van ser les més visitades, i registren un increment del 9,3% i del 13,8% respectivament. Per categories de càmping, els de luxe i primera creixen un 10,7%, els de segona un 10,9% i els de tercera un 4,7% respecte a l'any 2016.

Data de publicació:

Darrer període (2017): 6 de febrer del 2018.

Més informació a:

 Càmpings. Viatgers. Per marques turístiques i categories. Indicador de conjuntura econòmica. Idescat.

Altres indicadors relacionats T=Taula

Capítol Turisme
 Establiments hotelers. Viatgers, pernoctacions i grau d'ocupació T
 Establiments hotelers. Viatgers. Per marques turístiques i categories T
 Establiments hotelers. Viatgers. Per procedència T
 Establiments hotelers. Pernoctacions. Per marques turístiques i categories T
 Establiments hotelers. Pernoctacions. Per procedència T
 Establiments hotelers. Grau d'ocupació. Per marques turístiques i categories T
 Indicadors de rendibilitat del sector hoteler T
 Càmpings. Viatgers i pernoctacions. Per procedència T
 Càmpings. Viatgers. Per marques turístiques i categories T
 Càmpings. Pernoctacions. Per marques turístiques i categories T
 Càmpings. Grau d'ocupació. Per marques turístiques i categories T
 Turisme rural. Viatgers i pernoctacions. Per procedència T
 Turisme rural. Viatgers. Per marques turístiques T
 Turisme rural. Pernoctacions. Per marques turístiques T
 Turisme rural. Grau d'ocupació. Per marques turístiques T
 Visitants estrangers. Turistes i excursionistes. T
 Turistes estrangers. Per país de residència habitual T
 Turistes estrangers. Despesa declarada T
 Visitants estrangers (sèrie anual 2004-2015). Turistes i altres visitants. Per procedència T
 Turistes estrangers (sèrie anual 2001-2015). Motiu i característiques del viatge T
 Turistes estrangers (sèrie anual 2004-2015). Despesa declarada T
 Allotjaments turístics. Places T

Sou aquí: