Càmpings. Grau d'ocupació. Per marques turístiques i categoriesM RSS 

Catalunya. 2016
           2014           2015           2016
Grau d'ocupació per parcel·les   41,0   42,442,7
Per marques turístiques   
     Barcelona (1)   ..   ....
     Catalunya Central   43,1   ::
     Costa Brava   40,0   41,140,5
     Costa Daurada   40,2   43,644,9
     Costa Barcelona (2012-2014)   44,2   ::
     Costa Barcelona (*)   :   45,046,1
     Paisatges Barcelona (*)   :   37,639,3
     Pirineus   43,7   43,442,9
     Terres de Lleida   47,2   48,049,8
     Terres de l'Ebre   34,0   36,436,1
     Val d'Aran   13,4   15,117,9
Per categories de càmping   
     Luxe i primera   40,5   42,441,5
     Segona   40,9   42,143,1
     Tercera   43,0   43,445,2
Unitats: Tant per cent.

Font: Idescat, a partir de l'Enquesta d'ocupació en càmpings de l'INE.

: No disponible.

(1) La marca turística Barcelona no disposa d'establiments de càmping.

Notes:

- A partir de l'any 2015 la marca Costa Barcelona incorpora també les comarques del Vallès Occidental i del Vallès Oriental.

- (*) Amb motiu de la creació de la comarca del Moianès, els municipis de Castellcir, Castellterçol, Granera i Sant Quirze Safaja (que formaven part de la marca Costa Barcelona), a partir del primer trimestre del 2016 passen a integrar-se a la marca Paisatges de Barcelona.


Comentari

L'any 2016, segons dades definitives, el grau d'ocupació per parcel·les en càmpings de Catalunya va ser del 42,7%, és a dir, 0,3 punts per sobre del valor registrat l'any anterior. Tenen un grau d'ocupació superior a la mitjana Terres de Lleida (49,8%), Costa Barcelona (46,1%), Costa Daurada (44,9%), i Pirineus (42,9%). Per categories, mostren graus d'ocupació per sobre de la mitjana tant els càmpings de tercera (45,2%) com els de segona (43,1%).

Data de publicació:

Darrer període (2016): 7 de febrer del 2017.

Sèries revisades amb data 13 de novembre del 2017.

Més informació a:

 Càmpings. Grau d'ocupació. Per marques turístiques i categories. Indicador de conjuntura econòmica. Idescat.

Altres indicadors relacionats T=Taula

Capítol Turisme
 Establiments hotelers. Viatgers, pernoctacions i grau d'ocupació T
 Establiments hotelers. Viatgers. Per marques turístiques i categories T
 Establiments hotelers. Viatgers. Per procedència T
 Establiments hotelers. Pernoctacions. Per marques turístiques i categories T
 Establiments hotelers. Pernoctacions. Per procedència T
 Establiments hotelers. Grau d'ocupació. Per marques turístiques i categories T
 Càmpings. Viatgers i pernoctacions. Per procedència T
 Càmpings. Viatgers. Per marques turístiques i categories T
 Càmpings. Pernoctacions. Per marques turístiques i categories T
 Càmpings. Grau d'ocupació. Per marques turístiques i categories T
 Turisme rural. Viatgers i pernoctacions. Per procedència T
 Turisme rural. Viatgers. Per marques turístiques T
 Turisme rural. Pernoctacions. Per marques turístiques T
 Turisme rural. Grau d'ocupació. Per marques turístiques T
 Visitants estrangers T
 Turistes estrangers. Per país de residència habitual T
 Turistes estrangers. Despesa declarada T
 Visitants estrangers (sèrie anual 2004-2015). Turistes i altres visitants. Per procedència T
 Turistes estrangers (sèrie anual 2001-2015). Motiu i característiques del viatge T
 Turistes estrangers (sèrie anual 2004-2015). Despesa declarada T
 Allotjaments turístics. Places T

Sou aquí: