Saltar al contingut principal

Baix rendiment en lectura, matemàtiques i ciències

Baix rendiment en lectura, matemàtiques i ciències 2006
Catalunya Espanya Unió Europea-27
Lectura 21,2 25,7 23,7
Matemàtiques 21,0 24,8 24,7
Ciències 18,6 19,6 20,8
Unitats: Percentatge.
Font Catalunya: Departament d'Educació. Font Espanya i Unió Europea: Eurostat.
Indicador ODS Indicador 04.40 dels Objectius de desenvolupament sostenible de la UE

Darrera actualització: 23 de setembre de 2020.

IESE

Aquesta estadística disposa d'una secció específica amb tota la informació disponible: Indicadors estadístics del sistema educatiu (IESE).

Nota metodològica

L'indicador mesura el percentatge d'estudiants de 15 anys que no aconsegueixen el nivell 2 ("nivell de competències bàsiques") a l'escala PISA per a les tres assignatures principals de lectura, matemàtiques i ciències. Les dades provenen del Programa internacional per a l'avaluació d'estudiants (PISA), que és una enquesta internacional triennal que té com a objectiu avaluar els sistemes educatius posant a prova les habilitats i els coneixements dels estudiants de 15 anys.