Saltar al contingut principal

ECO022-24 Titulat/da superior arxiver/a, A1-21, a la Subdirecció General d'Administració i Serveis Generals

El Departament d'Economia i Hisenda ha de cobrir dos llocs de treball de titulat/da superior arxiver/a, A1-21, per excés o acumulació de tasques, per un període màxim de 9 mesos, a la Subdirecció General d'Administració i Serveis Generals de l'Institut d'Estadística de Catalunya.

Referència: ECO/022/2024

Descripció del lloc

Denominació: Titulat/da superior arxiver/a

Grup i nivell: A1-21

Horari: Normal

Jornada: Normal

Unitat: Institut d'Estadística de Catalunya

Centre de treball: Via Laietana, 58

Localitat: Barcelona

Requisits

Fase I: Prioritàriament, una persona amb vinculació de personal funcionari de carrera del cos de titulació superior de la Generalitat de Catalunya, arxivística. (Poden participar en aquesta oferta, totes les persones que hagin estat nomenades funcionàries de carrera del cos de titulació superior, arxivística.)

Fase II: Excepcionalment, en el cas que no es presentés cap persona funcionària del cos de titulació superior, arxivística, es tindran en compte les sol·licituds de les persones que compleixin amb els següents requisits:

  • Disposar de la titulació d'accés al cos de titulació superior, arxivística.
  • Disposar del coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C1 de la Direcció General de Política Lingüística, o l'equivalent.

De cara a la valoració de la candidatura, es tindrà en compte l'apartat 1.4 de l'Acord de Govern de 13 de juny de 2017, sobre criteris per a la formalització de nomenaments i contractacions de personal temporal en l'àmbit de l'Administració de la Generalitat, que estableix que "als efectes d'afavorir l'estabilitat de les unitats i evitar la consegüent dificultat per al manteniment d'una correcta prestació dels serveis, en cap cas es podrà nomenar o contractar personal temporal amb vincle vigent que no hagi prestat serveis, com a mínim, durant sis mesos en la darrera vinculació".

Així mateix els candidats hauran de complir els requisits que amb caràcter general estableix l’art. 56 i següents del text refós de l’Estatut Basic de l’Empleat Públic.

Funcions del lloc

  1. Analitzar, classificar i avaluar la documentació administrativa i estadística.
  2. Aplicar Taules d'Accés i Avaluació Documental.
  3. Coordinar i supervisar les operacions de destrucció o transferència de documents d'acord amb la normativa d'aplicació.
  4. Dissenyar els processos de préstec i consulta de la documentació.
  5. Administrar les aplicacions informàtiques de gestió documental corporatives i arxiu.
  6. A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer el funcionari que l'ocupi (art. 66 del Decret Legislatiu 1/1997).

Aspectes que es valoraran

  1. Coneixements d'arxivística i gestió documental.
  2. Coneixements i experiència en GEAC, ARESTA i sistemes de conservació i preservació de documentació.
  3. Coneixements informàtics avançats.
  4. Experiència en avaluació i elaboració de propostes d'accés i avaluació documental.
  5. Experiència en el desenvolupament de les funcions pròpies d'un/a arxiver/a en qualsevol administració pública o en el sector privat.

Forma d'ocupació del lloc

Comissió de serveis o nomenament d'interinatge per excés o acumulació de tasques

Participació

Les persones interessades que reuneixin els requisits esmentats poden fer arribar el seu currículum personal i del currículum que genera ATRI* en format pdf, fins al dia 1 de febrer de 2024 a la següent adreça de correu electrònic: rrhh arrova idescat punt cat. En el missatge de correu s'ha d'indicar el codi de referència de l'oferta ECO/022/2024.

Per tal d'agilitar la gestió del gran volum de CV, és imprescindible que en el text del correu feu constar en aquest ordre: NIF, NOM i COGNOMS, TIPUS DE VINCULACIÓ, DEPARTAMENT DADSCRIPCIÓ, TELÈFONS DE CONTACTE I ADREÇA ELECTRÒNICA

Selecció

El procediment de selecció consistirà en l'estudi del currículum (valoració de l'experiència prèvia i altra informació sobre la trajectòria professional), i, si escau, en una entrevista personal i/o es faran proves per valorar els coneixements, habilitats i aptituds.

Atès el gran volum de candidats que habitualment es presenten a les ofertes de l'Institut d'Estadística de Catalunya, només podem garantir una resposta individualitzada a aquelles persones que siguin entrevistades.

En cas de requeriment caldrà disposar dels originals de les certificacions acreditatives de la formació i experiència laboral esmentades al currículum.

Informació sobre protecció de dades

Responsable del tractament: Institut d'Estadística de Catalunya (Idescat). Via Laietana, 58, 08003 Barcelona.

Finalitat del tractament: Gestionar els recursos humans de l'Idescat.

Legitimació: Consentiment de la persona afectada. Exercici d'una missió en interès públic.

Destinataris: Les vostres dades no es comunicaran a tercers, excepte en els casos previstos per la llei o quan ho hagueu consentit prèviament.

Drets de les persones interessades: Podeu sol·licitar l'accés, la rectificació o la supressió de les vostres dades, i la limitació o l'oposició al seu tractament enviant la vostra petició a dpd arrova idescat punt cat o a l'adreça de l'Idescat.

Informació addicional: Podeu obtenir més informació a Protecció de dades.