Saltar al contingut principal

ECO 045-2024 Administratiu/iva, C1-16, a la Subdirecció General d'Administració i Serveis Generals de l'Institut d'Estadística de Catalunya del Departament d'Economia i Hisenda

El Departament d'Economia i Hisenda ha de cobrir un lloc de treball d'administratiu/va, C1-16, a la Subdirecció General d'Administració i Serveis Generals de l'Institut d'Estadística de Catalunya.

Referència: ECO/045/2024

Descripció del lloc

Denominació: administratiu/va

Grup i nivell: C1-16

Jornada: Normal

Horari: Normal

Unitat: Institut d'Estadística de Catalunya

Centre de treball: Via Laietana, 58

Localitat: Barcelona

Requisits

Fase I: Prioritàriament, una persona amb vinculació de personal funcionari de carrera del cos administratiu de la Generalitat de Catalunya. (Poden participar en aquesta oferta totes les persones que hagin estat nomenades funcionàries de carrera del cos administratiu.)

Fase II: Excepcionalment, en el cas que no es presentés cap persona funcionària del cos administratiu, es tindran en compte les sol·licituds de les persones que compleixin amb els següents requisits:

  1. Disposar de la titulació d'accés al cos administratiu.
  2. Disposar del coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C1 de la Direcció General de Política Lingüística, o l'equivalent.

Dins de la Fase II, es reserva la plaça per a persones que tinguin reconeguda legalment una discapacitat igual o superior al 33 per cent i que acreditin la seva capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions i tasques corresponents al lloc ofert, amb la fi nalitat d’afavorir la igualtat d’oportunitats. En aquest sentit, caldrà aportar un informe dels equips de valoració multiprofessionals del Departament de Drets Socials que acrediti la capacitat funcional per a desenvolupar les funcions del lloc.

En el cas que no es cobreixi la plaça reservada amb persones aspirants amb la condició legal de discapacitat, per manca de candidats que compleixin els requisits o que no superin la valoració selectiva mínima que s’estableixi a l’efecte, es tindran en compte la resta de sol·licituds de la fase II.

De cara a la valoració de la candidatura, es tindrà en compte l'apartat 1.4 de l'Acord de Govern de 13 de juny de 2017, sobre criteris per a la formalització de nomenaments i contractacions de personal temporal en l'àmbit de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, que estableix que “als efectes d'afavorir l'estabilitat de les unitats i evitar la consegüent dificultat per al manteniment d'una correcta prestació dels serveis, en cap cas es podrà nomenar o contractar a personal temporal amb vincle vigent que no hagi prestat serveis, com a mínim, durant sis mesos en la darrera vinculació”.

Així mateix els candidats hauran de complir els requisits que amb caràcter general estableix l'art. 56 i següents del text refós de l'Estatut Basic de l'Empleat Públic.

Funcions del lloc

  1. Tramitar al Gestor electrònic d'expedients de contractació (GEEC), els expedients de contractació impulsats per les diferents unitats proposants.
  2. Publicar a la Plataforma de Serveis de Contractació Pública (PSCP) els anuncis de licitació, adjudicació i formalització dels contractes, així com la relació trimestral de contractes menors i de contractes basats en acord marc.
  3. Gestionar la comunicació amb les empreses licitadores, fer la gestió dels requeriments i la formalització de la documentació.
  4. Tramitar les convocatòries de les Meses de Contractació: admissió/exclusió i obertura de sobres.
  5. Controlar el tancament i la tramesa dels contractes dels expedients formalitzats a través de les diferents eines de gestió.
  6. Controlar i fer la gestió dels expedients en el Registre Públic de Contractes (RPC).
  7. Gestionar l'habilitació.

A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer el funcionari que l'ocupi (art. 66 del Decret Legislatiu 1/1997).

Aspectes que es valoraran

  1. Experiència en l'ús del Gestor electrònic d'expedients de contractació (GEEC), del Registre Públic de Contractes (RPC) i de la Plataforma de Serveis de Contractació Pública (PSCP).
  2. Coneixements i experiència en contractació administrativa
  3. Coneixements en procediment administratiu
  4. Coneixements avançats d'ofimàtica.
  5. Coneixements de les eines d'administració electrònica (Sobre Digital, EACAT, e-Notum, e-Copia, Digitalització segura, portasignatures electrònic, altres).
  6. Coneixements dels sistemes de tramitació dels manaments de pagament a justificar (DIGITHAB i TICKELIA).
  7. Capacitat d'organització del treball.

Forma d'ocupació del lloc

Comissió de serveis o nomenament d'interinatge.

Participació

Les persones interessades que reuneixin els requisits esmentats poden fer arribar el seu currículum personal i del currículum que genera ATRI* en format pdf, fins al dia 5 de febrer de 2024 a la següent adreça de correu electrònic: rrhh arrova idescat.cat. En el missatge de correu s'ha d'indicar el codi de referència de l'oferta ECO/045/2024.

Per tal d'agilitar la gestió del gran volum de CV, és imprescindible que en el text del correu feu constar en aquest ordre: NIF, NOM i COGNOMS, TIPUS DE VINCULACIÓ, DEPARTAMENT D'ADSCRIPCIÓ, TELÈFONS DE CONTACTE I ADREÇA ELECTRÒNICA.

Selecció

El procediment de selecció consistirà en l'estudi del currículum (valoració de l'experiència prèvia i altra informació sobre la trajectòria professional), i, si escau, en una entrevista personal i/o es faran proves per valorar els coneixements, habilitats i aptituds.

Atès el gran volum de candidats que habitualment es presenten a les ofertes de l'Institut d'Estadística de Catalunya, només podem garantir una resposta individualitzada a aquelles persones que siguin entrevistades.

En cas de requeriment caldrà disposar dels originals de les certificacions acreditatives de la formació i experiència laboral esmentades al currículum.

Us informem que, en el cas d'ofertes de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, en compliment de l'art. 9.1 e) de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, en el cas que sigueu la persona seleccionada per a la plaça oferta, el vostre nom i cognoms serà publicat en el web del Portal de transparència de la Generalitat de Catalunya durant un mes, excepte que exerciu el dret d'oposició informant al gestor de la convocatòria que hi concorre alguna circumstància especial que justifiqui legalment la seva no publicació.

Informació sobre protecció de dades

Responsable del tractament: Institut d'Estadística de Catalunya (Idescat). Via Laietana, 58, 08003 Barcelona.

Finalitat del tractament: Gestionar els recursos humans de l'Idescat

Legitimació: Consentiment de la persona afectada. Exercici d'una missió en interès públic.

Destinataris: Les vostres dades no es comunicaran a tercers, excepte en els casos previstos per la llei o quan ho hagueu consentit prèviament.

Drets de les persones interessades: Podeu sol·licitar l'accés, la rectificació o la supressió de les vostres dades, i la limitació o l'oposició al seu tractament enviant la vostra petició a dpd arrova idescat punt cat o a l'adreça de l'Idescat.

Informació addicional: Podeu obtenir més informació a Protecció de dades.