La nova Administració electrònica
- Ponents:
- Miquel Vecino, Àrea d’Innovació i Administració Electrònica (VEH)
- Organitzat per: Institut d'Estadística de Catalunya
- Lloc: sala d'actes de l'Idescat
- Dates: 16 de febrer del 2018
- Règim: obert
- Places: 45
- Hores lectives: 1 h 30 min
- Codi de l'activitat: O338/2018
Destinataris
Preferentment personal de l'Institut d'Estadística de Catalunya i personal estadístic i tècnic de la resta d'organismes del Sistema estadístic de Catalunya.
Resum
Les tecnologies de la informació i la comunicació han transformat la nostra manera de viure i de relacionar-nos, l'economia, la política, la cultura, la societat en general i, per tant, també l'Administració. Al segle XXI, l'Administració ha esdevingut una Administració electrònica. La sessió abordarà les eines corporatives que l'Administració posa al servei dels ciutadans i del propi personal al seu servei per a la tramitació electrònica de l'acció administrativa (seu electrònica, tramitador genèric d'expedients, tramitador d'ajuts i subvencions, TEEC/GEEC, e-NOTUM, còpia electrònica, digitalització segura, arxiu electrònic -ARESTA- etc.).
Inscripció
La inscripció a aquesta activitat ja no està oberta.