- Survey on Disability, Personal Autonomy and Dependency Situations
- Population with disability
- Disability certificate
- Population of 65 years and more
- Disability group
Population and percentage of 65 years and more with disability. Whether has or nor disability certificate and disability group
Població de 65 anys i més amb discapacitat. Segons tinguin o no Certificat de minusvalidesa i grup de discapacitat
Catalonia
2008
SI | NO | No consta | Total | |
---|---|---|---|---|
Veure-hi | 17,6 | 71,3 | 0,0 | 88,9 |
Sentir-hi | 19,5 | 79,1 | 0,9 | 99,4 |
Comunicar-se | 18,7 | 40,0 | 0,2 | 58,9 |
Aprendre, aplicar coneixements i desenvolupar tasques | 16,4 | 36,8 | 0,7 | 53,9 |
Mobilitat | 52,1 | 163,0 | 2,1 | 217,2 |
Tenir cura de si mateix | 44,7 | 130,3 | 1,7 | 176,6 |
Realitzar les tasques de la llar | 47,8 | 144,3 | 1,5 | 193,6 |
Interacció i relacions personals | 16,9 | 35,1 | 1,3 | 53,3 |
Total | 68,3 | 229,1 | 2,1 | 299,5 |
Unitats: Milers de persones. | ||||
Font: Idescat, a partir de dades de l'Enquesta sobre discapacitats, autonomia personal i situacions de dependència de l'INE. 2008. | ||||
Nota: Una persona pot tenir discapacitats de més d'un grup de discapacitat. |
Percentatge de població de 65 anys i més amb discapacitat. Segons tinguin o no Certificat de minusvalidesa i grup de discapacitat
SI | NO | No consta | Total | |
---|---|---|---|---|
Veure-hi | 19,8 | 80,2 | 0,0 | 100,0 |
Sentir-hi | 19,6 | 79,5 | 0,9 | 100,0 |
Comunicar-se | 31,8 | 67,9 | 0,3 | 100,0 |
Aprendre, aplicar coneixements i desenvolupar tasques | 30,4 | 68,2 | 1,3 | 100,0 |
Mobilitat | 24,0 | 75,0 | 1,0 | 100,0 |
Tenir cura de si mateix | 25,3 | 73,8 | 0,9 | 100,0 |
Realitzar les tasques de la llar | 24,7 | 74,5 | 0,8 | 100,0 |
Interacció i relacions personals | 31,7 | 65,9 | 2,4 | 100,0 |
Unitats: Percentatge. | ||||
Font: Idescat, a partir de dades de l'Enquesta sobre discapacitats, autonomia personal i situacions de dependència de l'INE. 2008. | ||||
Nota: Una persona pot tenir discapacitats de més d'un grup de discapacitat. |