Skip to main content

Population and percentage of 65 years and more with a disability that receives personal care. By highest level of education attained and sex of the main carer

Població de 65 anys i més amb discapacitat que rep ajuda d'assistència personal. Per nivell d'estudi màxim assolit i sexe del cuidador principal
Catalonia
2008
Població de 65 anys i més amb discapacitat que rep ajuda d'assistència personal. Per nivell d'estudi màxim assolit i sexe del cuidador principal Catalunya. 2008
Homes Dones Total
No sap llegir ni escriure 0,1 2,1 2,2
Estudis primaris incomplerts 7,7 14,6 22,3
Estudis primaris o equivalents 7,1 10,6 17,7
Educació secundària de 1ª etapa 0,9 1,3 2,2
Estudis de batxillerat 1,4 2,4 3,8
Ensenyaments professionals de grau mig o equivalent 1,7 0,7 2,4
Ensenyaments professionals de grau superior o equivalent 0,6 0,5 1,1
Estudis universitaris o equivalents 1,6 0,8 2,4
No consta 0,0 0,5 0,5
Total 21,1 33,5 54,6
Unitats: Milers de persones.
Font: Idescat, a partir de dades de l'Enquesta sobre discapacitats, autonomia personal i situacions de dependència de l'INE. 2008.
Percentatge de població de 65 anys i més amb discapacitat que rep ajuda d'assistència personal. Per nivell d'estudi màxim assolit i sexe del cuidador principal
Percentatge de població de 65 anys i més amb discapacitat que rep ajuda d'assistència personal. Per nivell d'estudi màxim assolit i sexe del cuidador principal Catalunya. 2008
Homes Dones Total
No sap llegir ni escriure 0,5 6,3 4,0
Estudis primaris incomplerts 36,5 43,6 40,8
Estudis primaris o equivalents 33,6 31,6 32,4
Educació secundària de 1ª etapa 4,3 3,9 4,0
Estudis de batxillerat 6,6 7,2 7,0
Ensenyaments professionals de grau mig o equivalent 8,1 2,1 4,4
Ensenyaments professionals de grau superior o equivalent 2,8 1,5 2,0
Estudis universitaris o equivalents 7,6 2,4 4,4
No consta 0,0 1,5 0,9
Total 100,0 100,0 100,0
Unitats: Percentatge.
Font: Idescat, a partir de dades de l'Enquesta sobre discapacitats, autonomia personal i situacions de dependència de l'INE. 2008.
<