Skip to main content

Homes that consider certain factors for purchasing a new product to be important. By size of municipality and importance given

Proporció d'habitatges en què es dona importància a determinats factors en la compra d'un nou producte. Per dimensió del municipi i importància atorgada
Catalonia
2008
Proporció d'habitatges en què es dona importància a determinats factors en la compra d'un nou producte. Per dimensió del municipi i importància atorgada Catalunya. 2008
Al preu A la marca Al consum/eficiència energètica A l'etiqueta ecològica Al producte local o de proximitat
Total Ho consideren bastant o molt important Total Ho consideren bastant o molt important Total Ho consideren bastant o molt important Total Ho consideren bastant o molt important Total Ho consideren bastant o molt important
Capitals prov. i mun. més 100.000 hab. 98,8 91,1 80,6 48,9 93,4 76,3 76,4 46,9 67,8 37,7
De 50.000 a 100.000 habitants 99,1 95,8 86,6 50,3 94,7 78,6 79,3 30,5 63,7 25,4
De 20.000 a 50.000 habitants 99,4 93,7 85,3 48,4 93,9 80,9 75,2 43,5 69,8 31,0
De 10.000 a 20.000 habitants 98,4 93,3 84,7 53,1 95,8 83,0 87,8 59,6 83,4 51,1
Menys de 10.000 habitants 99,3 95,0 89,8 53,8 95,7 83,8 83,1 57,9 77,4 47,0
Total 99,0 92,9 84,1 50,3 94,3 79,3 78,8 47,8 70,9 38,3
Unitats: Tant per cent.
Font: Idescat.