821 — Activitats administratives i auxiliars d'oficina
Aquest grup comprèn:
- La prestació de serveis administratius corrents d'oficina com ara la recepció, la planificació financera, la facturació, l'arxiu, la distribució de personal i física, i la logística per compte d'altri.
Aquest grup comprèn també:
- Les activitats de suport empresarial per compte d'altri per a funcions corrents i rutinàries de les que solen fer-se càrrec les pròpies empreses i organitzacions.
Les unitats classificades en aquest grup no ofereixen dotació de personal per a la realització de totes les operacions d'una empresa. Les unitats que intervenen en un aspecte concret d'aquestes activitats estan classificades segons aquesta activitat.
Code | Description |
---|---|
8211 | Serveis administratius combinats |
8219 | Activitats de reprografia, preparació de documents i altres activitats especialitzades d'oficina |
Short tag proposal
Activitats administratives i auxiliars oficina
Code | Description | Partitions |
---|---|---|
748 | Activitats empresarials diverses | 10 |
Code | Description |
---|---|
821 | Actividades administrativas y auxiliares de oficina |
Code | Description |
---|---|
821 | Office administrative and support activities |