Saltar al contingut principal

Baix rendiment en lectura, matemàtiques i ciències (04.40)

Baix rendiment en lectura, matemàtiques i ciències Ciències
Catalunya Espanya Unió Europea-27
2022 24,2 24,2 24,2
2018 19,6 22,3 22,3
2015 15,7 21,1 21,1
2012 15,5 16,8 16,8
2009 16,3 18,2 18,2
2006 18,6 20,8 20,8
2003 .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible .. Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible
Unitats: Percentatge.
Font Catalunya: Departament d'Educació i Formació Professional. Font Espanya i Unió Europea: Eurostat
(..) Dada confidencial, amb baixa fiabilitat o no disponible.

Darrera actualització: 5 de desembre de 2025.

IESE

Aquesta estadística disposa d'una secció específica amb tota la informació disponible: Indicadors estadístics del sistema educatiu (IESE).

Nota metodològica

L'indicador mesura el percentatge d'estudiants de 15 anys que no aconsegueixen el nivell 2 ("nivell de competències bàsiques") a l'escala PISA per a les tres assignatures principals de lectura, matemàtiques i ciències. Les dades provenen del Programa internacional per a l'avaluació d'estudiants (PISA), que és una enquesta internacional triennal que té com a objectiu avaluar els sistemes educatius posant a prova les habilitats i els coneixements dels estudiants de 15 anys.