Saltar al contingut principal

Càmpings. Viatgers i grau d'ocupació. Per marques turístiques

Càmpings. Viatgers i grau d'ocupació. Per marques turístiques Catalunya. 2002
Valor Variació (%) Grau d'ocupació
Total viatgers 2.380,1 0,6 42,1
Barcelona z Dada no procedent z Dada no procedent z Dada no procedent
Catalunya Central 95,6 6,4 45,9
Costa Brava 880,6 3,5 37,3
Costa Daurada 600,0 2,9 34,9
Costa de Garraf 313,3 -17,7 53,1
Costa Barcelona-Maresme 214,5 16,8 35,3
Pirineus 275,9 0,4 43,3
Terres de Lleida 7,8 -27,4 39,7
Terres de l'Ebre z Dada no procedent z Dada no procedent z Dada no procedent
Val d'Aran z Dada no procedent z Dada no procedent z Dada no procedent
Unitats: Milers.
Font: Idescat, a partir de l'Enquesta d'ocupació en càmpings de l'INE.
(z) Dada no procedent.

Darrera actualització: 5 de maig de 2006. Sèries revisades el 7 d'octubre de 2025.

Nota metodològica

Els càmpings són establiments que presten servei d'allotjament temporal en espais d'ús públic degudament delimitats, destinats a la convivència agrupada de persones a l'aire lliure, en tendes de campanya, caravanes, autocaravanes i altres albergs mòbils o bungalous.

Un viatger és tota persona que pernocta una nit o més d'una al mateix càmping.

Una pernoctació o plaça ocupada és cada nit que un viatger s'allotja en aquest tipus d'establiment.

El grau d'ocupació per parcel·les és la relació, en percentatge, entre la mitjana diària de parcel·les ocupades i les disponibles en el període analitzat.

Podeu obtenir més informació d'aquesta estadística consultant la metodologia.