Saltar al contingut principal

Càmpings. Viatgers i grau d'ocupació. Per marques turístiques

Càmpings. Viatgers i grau d'ocupació. Per marques turístiques Catalunya. 2012
Valor Variació (%) Grau d'ocupació
Total viatgers 2.336,0 -3,6 39,1
Barcelona z Dada no procedent z Dada no procedent z Dada no procedent
Catalunya Central 70,9 -15,6 50,9
Costa Brava 853,1 -4,6 36,7
Costa Daurada 600,8 -4,0 38,8
Costa Barcelona 377,5 z Dada no procedent 42,0
Pirineus 350,4 -1,7 43,5
Terres de Lleida 8,2 -1,8 60,0
Terres de l'Ebre 63,8 -3,3 30,5
Val d'Aran 11,3 10,7 13,6
Unitats: Milers.
Font: Idescat, a partir de l'Enquesta d'ocupació en càmpings de l'INE.
(z) Dada no procedent.

Darrera actualització: 19 de febrer de 2013. Sèries revisades el 20 de setembre de 2022.

Nota metodològica

Els càmpings són establiments que presten servei d'allotjament temporal en espais d'ús públic degudament delimitats, destinats a la convivència agrupada de persones a l'aire lliure, en tendes de campanya, caravanes, autocaravanes i altres albergs mòbils o bungalous.

Un viatger és tota persona que pernocta una nit o més d'una al mateix càmping.

Una pernoctació o plaça ocupada és cada nit que un viatger s'allotja en aquest tipus d'establiment.

El grau d'ocupació per parcel·les és la relació, en percentatge, entre la mitjana diària de parcel·les ocupades i les disponibles en el període analitzat.

Podeu obtenir més informació d'aquesta estadística a la metodologia.