Càmpings. Viatgers i grau d'ocupació. Per marques turístiques
Valor | Variació (%) | Grau d'ocupació | |
---|---|---|---|
Total viatgers | 2.336,0 | -3,6 | 39,1 |
Barcelona | z Dada no procedent | z Dada no procedent | z Dada no procedent |
Catalunya Central | 70,9 | -15,6 | 50,9 |
Costa Brava | 853,1 | -4,6 | 36,7 |
Costa Daurada | 600,8 | -4,0 | 38,8 |
Costa Barcelona | 377,5 | z Dada no procedent | 42,0 |
Pirineus | 350,4 | -1,7 | 43,5 |
Terres de Lleida | 8,2 | -1,8 | 60,0 |
Terres de l'Ebre | 63,8 | -3,3 | 30,5 |
Val d'Aran | 11,3 | 10,7 | 13,6 |
Unitats: Milers. | |||
Font: Idescat, a partir de l'Enquesta d'ocupació en càmpings de l'INE. | |||
(z) Dada no procedent. |
Darrera actualització: 19 de febrer de 2013. Sèries revisades el 20 de setembre de 2022.
Nota metodològica
Els càmpings són establiments que presten servei d'allotjament temporal en espais d'ús públic degudament delimitats, destinats a la convivència agrupada de persones a l'aire lliure, en tendes de campanya, caravanes, autocaravanes i altres albergs mòbils o bungalous.
Un viatger és tota persona que pernocta una nit o més d'una al mateix càmping.
Una pernoctació o plaça ocupada és cada nit que un viatger s'allotja en aquest tipus d'establiment.
El grau d'ocupació per parcel·les és la relació, en percentatge, entre la mitjana diària de parcel·les ocupades i les disponibles en el període analitzat.
Podeu obtenir més informació d'aquesta estadística a la metodologia.
Taules disponibles [+]
- Demografia · Societat
- Qualitat de vida
- Economia
- Sectors econòmics
- Medi ambient · Territori